برای داشتن موهایی سالم از چه نوع شامپویی استفاده کنیم؟

برای داشتن موهایی سالم از چه نوع شامپویی استفاده کنیم؟ / ویکی ووک

اینکه از چه نوع شامپویی برای موهای خود استفاده کنید یکی از مهمترین اقداماتی است که در زندگی باید انجام دهید. در این مطلب میخواهیم درباره‌ی شامپو اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم تا بتوانیم بهترین شامپو را انتخاب کنیم و موهای سالم و درخشان تری داشته باشیم.

چه نوع شامپویی برای موهای خود استفاده کنیم؟

استفاده از شامپو ها به نوع موهای شما بستگی دارد، برای مثال اگر جنس موهای شما چرب است و از محصولات آرایش مو مانند واکس و تافت های مو استفاده می کنید بهتراست هرچند وقت یک بار،شامپویی را به کار ببرید که باعث شفافیت وبهبود ساختارموهاشود. Limonene و دیگراسیدهای سیتریک موجود در شامپو ها، برای تعادل PH به آن اضافه می شود.اسید استیک به دلیل خاصیت پاک کنندگی خود می تواند پوست مرده و گرد و خاک را از سطح پوست سر پاک کند و ظاهر آن را سالم و شفاف کند و برای این امر بسیار موثر است.

همچنین استفاده از محصولات مراقبتی تقویت کننده مو، می تواندبرای سلامت و شادابی مو، بسیار مفید وموثر باشد. 10 Polyquaternum یکی از مفید ترین اجزای تشکیل دهنده مو است که به موها حجم خوبی می دهد و به خوبی از طریق پروتئین ها مو جذب می شود و همچنین الکتریسیته ساکن را کاهش می ود و همین امر موجب براق شدن و شفافیت موها می شود.

 

برای داشتن موهایی سالم از چه نوع شامپویی استفاده کنیم؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

برای جلوگیری از ریزش مو چه باید کرد؟ / ویکی ووکبرای جلوگیری از ریزش مو چه باید کرد؟

موی سر یکی از مهمترین اعضای بدن است که باعث زیبایی ظاهر انسان می شود. و علاوه بر آن از سر در برابر سرما نیز محافظت میکند. ریزش مو در اکثر افراد به‌صورت…

 

 

 


در حمام چندبار موهای خود را بشوییم؟

یکی از سوالاتی که همیشه در زمینه داشتن موهای سالم پرسیده می شود این است که چند بار باید موها را بشویم، در پاسخ باید بگویم که هنگامی که شامپوی مناسب موی خود را پیدا کردید، فقط یک بار شست وشو کافی است و بار دوم و سوم کار چندانی برای موهای شما انجام نخواهد داد.

برای درخشش بیشتر مو چه باید کرد؟

استفاده ازمحصولاتی حاوی سیلیکون نیز، با بستن کوتیکول های مو، هم به درخشندگی موها کمک زیادی می کند و هم مانع از دو شاخه شدن موها می شود، علاوه بر آن، شست وشو با آب سرد، موجب سرحالی وهوشیاری بدن، سفت شدن پوست و شفافیت بیشتر موها می شود.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سلام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *