مهمترین رویدادهای تاریخی 27 تیر در جهان

مهمترین رویدادهای تاریخی 31 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 30 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 29 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 28 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 27 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 26 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 26 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 25 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 24 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 23 تیر مهمترین رویدادهای تاریخی 22 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 21 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 20 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 19 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 18 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 17 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 16 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 15 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 14 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 13 تیر مهمترین رویدادهای تاریخی 12 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 11 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 10 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 9 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 8 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 6 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 5 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی ۴ تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 4 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 3 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 2 تیر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 1 تیر در جهان

هر روز که می‌گذرد اتفاق هایی را به همراه دارد، اتفاق هایی شیرین و تلخ که هرکدام بر سرنوشت کشوری و جهان تاثیرگذار بوده است. در این مطلب مهمترین رویدادهای تاریخی 27 تیر مصادف با 18 جولای را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

مهمترین رویدادهای تاریخی 27 تیر

سال ۶۵۸

اولین حملات سپاهیان معاویه، فرمانروای سوریه، به امپراطوری روم شرقی آغاز شد.

سال ۱۵۰۴

فرانچسکوپری ماتیس، یکی از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز قرن شانزدهم میلادی ایتالیا، در شهر بولونی واقع در فرانسه قدم به عرصه وجود گذاشت.

سال ۱۶۳۵

رابرت هوک، فیزیکدان بزرگ انگلیسی در دهکده ای به نام فرش داتر در جنوب انگلستان متولد شد.


شاید دوست داشته باشید

بیوگرافی مایکل فلپس / ویکی ووکبیوگرافی مایکل فلپس

مایکل در خانواده ایی ارتشی به دینا آمد و پدر وی یعنی فرد فلپس سرباز و پلیس دولت آمریکا بود و مادرش دبیی مدیریت یک مدرسه متوسطه را برعهده داشت. مایکل


سال ۱۹۱۸

جنگ تاریخی ویلر کوتره یا نبرد دوم مارن با حمله نیروهای فرانسوی به مواضع آلمانی در اطراف جنگل وسیعی به نام ویلر کوتره آغاز شد. تانکها در این جنگ نقش اساسی داشتند.

سال ۱۹۲۵

کتاب نبرد من تالیف آدولف هیتلر منتشر شد.

سال ۱۹۳۵

لورنس عربستان، افسر ارتش امپراطوری انگلستان و یکی از نویسندگان و سیاستمداران معروف آن کشور، بعد از ۴۷ سال زندگی پرماجرا، در جریان یک حادثه رانندگی جان باخت.

سال ۱۹۷۵

اتصال سفینه آمریکایی آپولو با سفینه روسی سایوز بصورت مستقیم از تلویزیون پخش شد.

سال ۱۹۸۸

قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت از سوی جمهوری اسلامی ایران در خصوص جنگ این کشور با عراق پذیرفته شد.

سال ۱۹۹۶

یک هواپیمای امریکایی که در حال پرواز به مقصد پاریس بود در حد فاصل لانگ آیلند و نیویورک منفجر شد و ۲۳۰ سرنشین ان کشته شدند.

در این مطلب سعی کردیم مهمترین رویدادهای تاریخی 27 تیر را بررسی کنیم. اگر رویداد مهمی در این روز از قلم افتاده است، لطفا با کامنت و ذکر منبع ما را مطلع کنید تا مطلب را بروز کنیم.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *