تاریخ انتشار بازی Tekken 7

Tekken 7

Tekken 7 یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای از مجموعه بازی‌های تکن که توسط باندای نامکو انترتینمنت ساخته و منتشر شده است. خبر ساخت بازی توسط کارگردان سری تکن، کاتسوهیرو هارادا در مسابقات مبارزه‌ای EVO ۲۰۱۴ لاس وگاس آشکار شد و به طور رسمی تأیید شد این عنوان از موتور گرافیکی آنریل ۴ استفاده می‌کند. در ادامه به اطلاعات بدست آمده در این بازی میپردازیم.

داستان بازی Tekken 7

Tekken 7

همانند نسخه‌های پیشین، تکن ۷ بر روی مبارزات ۱ به ۱ تمرکز خواهد کرد و از مبارزات تیمی و ۲ به ۲ در این نسخه استفاده نخواهد شد. ما در این بازی شاهد مکانیزم های جدیدی هستیم، اولین مکانیزم جدید سیستم ریج آرت نام دارد، که هنگامی که سلامتی بازیکن به وضعیت بحرانی برسد، به بازیکن این اجازه را می‌دهد تا چندین فنون غیر قابل دفاع را اجرا کرده که تقریبا معادل ۴۰ تا ۸۰٪ از سلامتی حریف کسر خواهد کرد. دومین مکانیز اضافه شده به این بازی، سیستم پاورکراش نام دارد که این مکانیزم نیز به بازیکن این قابلیت را می‌دهد که حتی در هنگام ضربه خوردن از حریف، حرکات و حمله خود را ادامه دهد، اگرچه ضربات حریف هنوز باعث کاهش سلامتی بازیکن می‌شوند.

البته باندای نامکو انترتینمنت بازی را به سیستم سنتی بازی محدود نکرده است و ما در قسمت داستانی بازی شاهد یکسری ویژگی های جدید همچون شوتر و حالت دوربینی سوم شخص هستیم، در بخش داستانی بازی ما شاهد شخصیتی به اسم Lars، هستیم که با استفاده از اسلحه هایی همچون مسلسل به دشمنان حمله میکند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید حالت کلید زنی میباشد که بنظر میرسد فقط محدود به قسمت داستانی بازی میباشد.

تریلر بازی Tekken 7

در تریلر پخش شده در این بازی ما شاهد قست هایی از داستان بازی و سیستم سنتی و معروف بازی تیکن خواهیم بود.

تاریخ انتشار بازی Tekken 7

Tekken 7

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بازی قرار است ما در تاریخ ۱۲ خرداد ماه امسال شاهد این بازی باشیم.

به امید فردایی روشن.

منابع: Zoomg / gamespot

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *