بررسی فولکس واگن پاسات جی تی 2018

بررسی فولکس واگن پاسات جی تی 2018 / ویکی ووک

شرکت خودروسازی فولکس واگن، نسخه GT یا اسپرت سدان محبوب خود یعنی فولکس واگن پاسات جی تی 2018 (Passat GT) را روانه بازار کرده تا همچنان در بازار پررقابت خودروهای خانواده از سایر رقبای قدرتمند عقب نماند. پاسات در ایران از درجه محبوبیت خوبی برخودار بوده و حالا با اسپرت و تقویت شدن این خودرو بیش از پیش می تواند حس رانندگی لذت بخش تری را القا کند. در بخش های قبلی به بررسی مشخصات خودروهای کیا فورته 2019 و آئودی A7 مدل 2019 پرداخته ایم و در ادامه این بخش به مشخصات بیشتر فولکس واگن پاسات جی تی 2018 خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی فولکس واگن پاسات جی تی 2018

در فولکس واگن پاسات جی تی 2018 قدرت موتوری آن نسبت به مدل معمولی افزایش یافته و پیشرانه آن توانایی تولید 280 اسب بخار را دارد. همچنین پیشرانه پاسات جی تی، از یک توربو 2 لیتری و گزینه اختیاری 3.6 لیتری خورجینی 6 سیلندره بهره خواهد گرفت. وظیفه ی انتقال قدرت به چرخ ها برای این پاسات سریع و قدرتی را یک گیربکس دوگلاچه برعهده گرفته است تا تغییرات شتاب دهنده ای در حالت اسپرت و دستی برای خودرو فراهم باشد.

 

بررسی فولکس واگن پاسات جی تی 2018 / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

چگونه اکسیژن خون را افزایش دهیم؟ / ویکی ووکچگونه اکسیژن خون را افزایش دهیم؟

کمبود اکسیژن در خون، هیپوکسمی نام دارد و می تواند منجر به مشکلات متعدد همچون …

 

 


مشخصات ظاهری و داخلی فولکس واگن پاسات جی تی 2018

 

بررسی فولکس واگن پاسات جی تی 2018 / ویکی ووک

 

جذابیت در ظاهر پاسات جی تی 2018 نسبت به مدل قبلی خود خیلی بیشتر شده است چراکه کمپانی آلمانی برای این سدان اسپرت از رینگ های 19 اینچی بهره گرفته و از حالت معمول 4 سانتی متر هم پایین تر قرار گرفته است. جلوپنجره مشبک با نوار های قرمز رنگ، اسپویلرهای سیاه، سقف سیاه و تریم سیاه آینه ها و پنجره ها از جذابیت های ظاهری اضافه شده به فولکس واگن پاسات جی تی 2018 بودند.

همچنین در داخل این خودرو فضای فوق العاده ایی در اختیار سرنشینان با روکش های چرم خاکستری رنگ، قطعات فیبرکربنی و طرح پیانو سیاه قرار گرفته است. در پاسات جی تی 2018 هم صندلی های جادار و راحت و صندوق عقب بزرگ را از مدل معمولی خود الهام گرفته است و برای سرنشینان و راننده سرگرمی هایی را هم با تعبیه صفحه نمایشی لمسی مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی در نظر گرفته است.

سایر مشخصات و امکانات فولکس واگن پاسات جی تی 2018 به شرح زیر می باشد:

  • روکش چرم فرمان
  • کنترل آب و هوا دوناحیه ایی
  • سیستم پایش نقطه کور راننده
  • هشدار عبور از عقب خودرو
  • ترمز پیشگیری از برخورد با خودروها و موانع جلو
  • آینه های گرم شونده


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو


 

منابع: زومیت

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *