وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php

وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php / ویکی ووک

اگر شما یک برنامه نویس زبان php باشید، میدانید که باید برای اجرای کدهای php از یک مفسر و وب سرور استفاده کرد که باید بر روی سیستم نصب باشد. اما گاهی ممکن است پیش بیاید که بخواهیم بدون نصب نرم افزار، کدهای php خود را اجرا کرده و نتایج آن را ببینیم. برای اجرای کدهای php بدون نصب وب سرور و مفسر میتوانیم از سرویس های آنلاین و وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php استفاده کنیم که در ادامه به معرفی آن ها میپردازم.

 

وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php / ویکی ووک

 

معرفی وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php

وب سایت onlinephpfunctions

میتوان گفت که بهترین سرویس آنلاین و سایتی است که امکان اجرای کدهای php را بصورت آنلاین در اختیار کاربر میگذارد. در سایت onlinephpfunctions امکان انتخاب نسخه php برای اجرا وجود دارد. همچنین امکان استفاده از لیست توابع موجود php نیز دراختیار کاربر خواهد بود. محیط ساده و کاربردی برای کار و استفاده از این سرویس، در این سایت فراهم است. همچنین بخش هایی مانند آموزش و سنجش کد نیز در این سایت وجود دارد.

 

وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

زوربینگ چیست؟ / ویکی ووکزوربینگ چیست؟

زوربینگ ورزشی است برخواسته از کشور نیوزیلند که در آن افراد به دورن یک کره شفاف از جنس PVC به نام زورب(Zorb) می روند و …

 

 


وب سایت jdoodle

در وب سایت jdoodle قادر خواهید بود تا کدهای خود را بر حسب نسخه اجرای php آن، تست کرده و ازعملکرد آن آگاهی پیدا کنید. ظاهر سایت بسیار بوده و کار با آن به همین جهت آسان خواهد بود. امکاناتی نظیر به اشتراک گذاری، دانلود کد و نتیجه را در قالب یک فایل، این سایت در اختیار کاربران خود گذاشته است.

 

وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php / ویکی ووک

 

وب سایت tutorialspoint

سایت tutorialspoint یکی از معروفترین سایت ها در حوزه آموزش زبان های برنامه نویسی است. در این سایت بخشی برای اجرای کدهای php آماده شده است. در این بخش همانند یک ویرایشگر (editor) میتوانید کدهای php خود را نوشته و آنان را ویرایش و اجرا نمایید.

محیط ساده، خوب و شبه ویرایشگر این سرویس میتواند برای کاربران، بسیار کاربردی و جذاب باشد.

اما وب سایت های دیگری همچون writephponline , phptester و runphponline نیز وجود دارند که سرویس آنلاین اجرای کدهای php را در اختیار کاربران میگذارند. این سایت ها این امکان را بسیار ساده برای کاربران خود فراهم کرده اند و امکانات خاصی را نیز برای کابران قائل نشده اند. در پست های آتی بیشتر به معرفی وب سایت های کاربردی برای برنامه نویسان خواهم پرداخت.

 

وب سایت های کاربردی برای اجرای کدهای php / ویکی ووک

 

در صورت تمایل میتوانید به پست های وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس و وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر مراجعه نمایید.

 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *