چگونه از ریپورت در تلگرام خارج شویم؟

چگونه از ریپورت در تلگرام خارج شویم؟ / ویکی ووک

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران تلگرامی با آن مواجه هستند، ریپورت شدن در تلگرام، اتفاقی که باعث می شود در تلگرام به محدودیت هایی بربخورید در این مطلب میخواهیم راه های خارج شدن از ریپورت تلگرام را بررسی کنیم.

چرا ریپورت می شویم؟

تلگرام کاربرانی را که شماره آن ها در لیست طرف مقابل نباشد را غریبه شناخته و در صورتی که به آن ها از طریق شماره یا آیدی و … پیام ارسال کنید، در بالای پیام گزینه ای به اسم Report Spam ظاهر می شود. در صورتی که پیام شما برای فرد مورد نظر مزاحمت آمیز شناخته شود و آن فرد گزینه Report Spam را انتخاب کند، پیام شما اسپم شناخته شده و اگر این عمل چند بار اتفاق بیفتد، شماره ی شما در اصطلاح ریپورت می شود.

چگونه از ریپورت در تلگرام خارج شویم؟ / ویکی ووک

وقتی ریپورت میشویم چه اتفاقی می افتد؟

پس از ریپورت شدن اگر به فردی که شماره ی شما را در لیست خود نداشته باشد پیام ارسال کنید، با پیغام ” Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment ” برخورد خواهید نمود.  معنی این پیغام ” متاسفیم. شما در حال حاضر قادر هستید تا تنها به مخاطبین متقابل خود پیام ارسال کنید ” می باشد.  البته این ویژگی، یکی از مزیت های خوب این پیام رسان تلقی می شود که شما را از دریافت پیام های مزاحمت آمیز و تبلیغاتی آسوده می کند. همچنین اگر شما یک پیام تکراری را برای چند نفر ارسال کنید، شماره ی شما باز هم ریپورت می شود.


شاید دوست داشته باشید

بررسی جدیدترین کانسپت فولکس واگن ID Vizzion / ویکی ووکبررسی جدیدترین کانسپت فولکس واگن ID Vizzion

قوای محرکه فولکس واگن ID Vizzion همانطور که گفته شد بصورت پاک و کاملا برقی خواهد بود. این خودرو در بخش پیشرانه خود از دو موتور الکتریکی، یکی در…


برای خروج از ریپورت در تلگرام چکار کنیم؟

 

چگونه از ریپورت در تلگرام خارج شویم؟ / ویکی ووک

 

در این روش که معرفی می کنیم، درخواست رفع ریپورت با استفاده از ربات تلگرام انجام شده و تنها ۱ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: ابتدا وارد لینک زیر میشویم تا ربات Spam Bot فراخوانی شود.

https://telegram.me/spambot

مرحله دوم: پس از باز شدن صفحه ی ربات، بر روی دکمه Start ضربه بزنید.

مرحله سوم: حال از منو باز شده گزینه This is mistake را انتخاب کنید. (با انتخاب این گزینه به تلگرام میفهمانید که یک اشتباهی صورت گرفته)

مرحله چهارم: اکنون یک پیام با عنوان ” اگر فکر می کنید محدودیت اعمال شده بر روی حساب شما به اشتباه صورت گرفته است، می توانید به تلگرام گزارش (شکایت) دهید. تیم پشتیبانی ما آن را بررسی خواهد کرد. آیا مایل هستید؟” دریافت خواهید نمود. بر روی گزینه Yes ضربه بزنید.

مرحله پنجم: اکنون باید تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث انجام مزاحمت برای کاربران شده است را انجام نداده اید، برای این منظور گزینه No i,ll never do any of this را انتخاب کنید.

مرحله ششم: اکنون تلگرام از شما می خواهد که یک متن در رابطه با اشتباه ریپورت شدن شما در تلگرام برای پشتیبانی ارسال کنید.

می توانید از متن زیر استفاده کنید:

dear telegram support
hello i am wrongly spam reported،please release me
best regard

سپس یک پیام با عنوان “تشکر. شکایت شما دریافت شد. تیم ما این موضوع را بررسی خواهد کرد. در صورتی که اشتباهی صورت گرفته باشد، محدودیت شما به زودی رفع خواهد شد.”

حال باید منتظر باشید تا از ریپورت خارج شوید، این روش یک ساعت تا یک هفته امکان دارد طول بکشد.

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *