در مورد جاذبه های گردشگری انگلیس چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری انگلیس چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  چند کشور آسیایی همچون هندوستان و  اروپایی همچون سوئیس و کشوری از آمریکای لاتین همچون برزیل و کشوری از آمریکای مرکزی با هم صحبت کردیم . حال می خواهیم مجددا سری به اروپا بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری انگلیس هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری انگلیس

 

در مورد جاذبه های گردشگری انگلیس چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

بر اساس آمار سال 2015 سازمان جهانی گردشگری انگلیس با داشتن بیش از 32 میلیون گردشگر هشتمین کشور دنیا  و همچنین ششمین کشور اروپایی است .این کشور اروپایی نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود . در انگلیس مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری وجود دارد از سواحل زیبا تا جشنواره های متنوع و مناطق باستانی.

 

در مورد جاذبه های گردشگری انگلیس چه می دانید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

تصویر سازی ذهنی چیست؟ / ویکی ووکتصویر سازی ذهنی چیست؟

تجسم ذهنی یا تصویر سازی ذهنی، ابزاری قدرتمند در سلامت، رفاه، نشاط و موفقیت است. بسیاری از روانشناسان می گویند که…


جاذبه های گردشگری انگلیس کجا قرار دارند؟

 جاذبه های گردشگری انگلیس را می توان  در سرتاسر این کشور اروپایی مشاهده کرد.

 

در مورد جاذبه های گردشگری انگلیس چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است:

  • قلعه وارویک – یکی از جاذبه های گردشگری انگلیس قلعه ای قرون وسطایی است که در کنار رودخانه ایون قرار دارد . این بنای باستانی توسط ویلیام فاتح ساخته شده است . درون این کاخ قدیمی انواع سلاح های قدیمی و آلات موسیقی نگهداری می شود .
  • موزه تاریخ طبیعی لندن –این موزه جزو جاذبه های گردشگری انگلیس است و از مشهورترین موزه های جهان می باشد .در این مکان نمونه های مهم کشف شده توسط چارلز داروین دانشمند شهیر انگلیس نگهداری می شود .
  • کاخ بلنهایم – شاید شما هم دوست داشته باشید محل تولد وینستون چرچیل را از نزدیک ببینید .این مکان که یکی از آثار میراث جهانی انگلستان است در منطقه آکسفورد قرار دارد .
  • چرخ و فلک لندن – از مشهورترین جاذبه های گردشگری انگلیس چرخ و فلک شهر لندن است که در رودخانه تایمز قرار دارد . این غول آهنی 443 فوت ارتفاع دارد . بزرگترین چرخ و فلک اروپا هر ساله بیش از سه و نیم میلیون گردشگر را جذب می کند.
  • ساحل ژوراسیک – سواحل جنوبی انگلستان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری انگلیس است . در این سواحل شما با صخره هایی برخورد می کنید که متعلق به حدود 180 میلیون سال پیش هستند .
  • قلعه ویندزور – اگر مایلید بزرگترین و باستانی ترین قلعه موجود دنیا را مشاهده کنید سری به این کاخ قدیمی در برکشایر بزنید . در این مکان شما می توانید با تاریخ پادشاهی انگلیس آشنا شوید .

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه در “در مورد جاذبه های گردشگری انگلیس چه می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *