برترین لوازم خانگی رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018

برترین لوازم خانگی رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018 / ویکی ووک

لوازم خانگی هوشمند همیشه در نمایشگاه های CES چشم نوازی کرده است. در این نمایشگاه هم تکنولوژی های جالبی رو نمایی شده است. در ادامه به بررسی برترین لوازم خانگی رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018 می پردازیم.

لوازم خانگی رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018

تلویزیون 146 اینچی ماژولار سامسونگ

محصول جدید سامسونگ را می توانیم گل سرسبد این نمایشگاه بنامیم، بعد از رونمایی از The wall خیلی جاها از این محصول فوق العاده صحبت شده است.  این محصول اولین تلویزیون ماژولار دنیا است. The Wall اندازه‌ای ۱۴۶ اینچی دارد و از فناوری MicroLED برای تولید تصاویر بهره می‌گیرد. میکروال‌ای‌دی نقاط مثبت مشترکی با او ال ای دی دارد. در این فناوری هر ال‌ای‌دی که اندازه‌ای میکروسکوپی دارد، می‌تواند از خود نور ساطع کند. در نتیجه نیازی به نور پس‌زمینه نیست. از فواید این فناوری تولید رنگ سیاه عمیق و رنگ‌های زنده است که پیش‌تر در OLED-ها شاهد بوده‌ایم. همچنین در تلویزیون‌های دارای فناوری میکروال‌ای‌دی، میزان روشنایی صفحه به طرز خارق‌العاده‌ای بالا است.

 

برترین لوازم خانگی رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018 جالبت ترین تکنولوژی های معرفی شده در نمایشگاه CES 2018 / ویکی ووک

 

تلویزیون رول شونده ال جی

ال‌جی آخرین تلویزیون خود مبتنی بر نمایشگرهای اولد را در جریان CES 2018 رونمایی کرد. این تلویزیون رول شدنی از وجود یک نمایشگر اولد ۶۵ اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون، امکان رول شدن نمایشگر در جعبه‌‌ای است که پایین این تلویزیون تعبیه شده است. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند پس از اتمام کار تلویزیون، آن را به‌صورت رول شده در جعبه‌ی پایین تلویزیون قرار دهند؛ فرایند رول شدن نمایشگر به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.


شاید دوست داشته باشید

چه میوه‌هایی را باید با پوست بخوریم؟ / ویکی ووکچه میوه‌هایی را باید با پوست بخوریم؟

بسیاری از مردم عادت دارند که میوه ها را بدون پوست بخورند، درصورتی که غافل از این هستند که ویتامین و مواد مغذی بسیاری از میوه ها و سبزی ها…


سازه غول پیکر LG OLED Canyon

محصولی که باعث حیرت تماشگران شده بود این سازه غول پیکر ال جی بود که یک نمایشگر بزرگ برای مصارف تبلیغاتی بود. نمایشگر مواج ال‌جی OLED Canyon به طول ۲۸ متر از ۲۴۶ نمایشگر OLED با فناوری فریم باز ال‌جی تشکیل شده که به شکل‌های مقعر و محدب چیده شده‌اند و برای ده‌ها هزار نفر از بازدیدکنندگان تجربه مثال‌زدنی از مشاهده یکی از عجایب طبیعی دنیا را میسر می‌کند.

 

برترین لوازم خانگی رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018 جالبت ترین تکنولوژی های معرفی شده در نمایشگاه CES 2018 / ویکی ووک

 

فناوری OLED ال‌جی از پیکسل‌هایی که خودشان نور می‌دهند بهره می‌برد تا کنترل دقیق روشنایی و کیفیت تصویر را در اختیار داشته باشند. از آنجا که این نوع نمایشگر هیچ منبع نور جداگانه‌ای ندارد بی‌نهایت سبک وزن، باریک و انعطاف‌پذیر است. با استفاده از این فناوری منحصر به فرد، ال‌جی از نمایشگرهای OLED خود که فریم باز دارند برای مصارف تجاری استفاده می‌کند زیرا قابلیت انعطاف و سفارشی شدن دارند. به همین دلیل هم یک شاهکار هنری و هم نمایشگر تبلیغاتی کاربردی بی‌نظیر محسوب می‌شوند.

در این نمایشگاه محصولات فوق العاده‌ی دیگری همچون:

اپلیکیشن فیلیپس

ربات CLOi

ماشین لباسشویی رزوس

و…  از برترین لوازم خانگی رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018 بودند که نوید بخش آینده‌ای روشن است.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *