برترین خودروها و فناوری‌های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018

برترین خودروها و فناوری‌های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018 / ویکی ووک

در مطالب قبل جالبترین تکنولوژی هایی که نمایشگاه CES 2018 معرفی شده را بررسی کردیم در این مطلب می خواهیم برترین خودروها و فناوری‌های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018 را مورد بررسی قرار دهیم.

خودروها و فناوری‌های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018

خودروی الکتریکی fisker emotion در نمایشگاه CES 2018

این خودروی الکتریکی را می‌توان یک سدان اسپرت توصیف نمود و با یک‎بار شارژ تا مسافت 400 مایل، قابل استفاده است. فیسکر وعده داده است که در کم‎تر از پنج سال، باتری طراحی خواهد کرد که مسافت قابل استفاده از سدان این شرکت را به 500 مایل افزایش می‎دهد؛ لازم به‌ذکر است که برای شارژ باتری، تنها به 9 دقیقه زمان احتیاج خواهید داشت. این خودرو، قابلیت‎های زیادی را ارائه می‎دهد که یکی از آن‌ها، امکان رانندگی خودران مبتنی بر فناوری LiDAR است؛ درب‎های پروانه‎ای و فناوری دید 360 درجه، از دیگر ویژگی‌های Fisker Emotion برترین خودروی معرفی شده در نمایشگاه است.

برترین خودروها و فناوری‌های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018 / ویکی ووک

تاکسی هوایی بل Bell Helicopter Air Taxi Concept

تاکسی هوایی بل یکی دیگر برترین خودروهای و فناوری های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018  بود که بسیار جلب توجه کرد، البته کمپانی بل فقط کابین این تاکسی را به نمایشگاه آورده بود، اسکات درینن، مدیر نوآوری در بل گفت: برای حفظ رقابت با کمپانی‌ها فقط کابین را نمایش می‌دهیم. این محصول بخشی از استراتژی اینترنت اشیاء است که بل آن را دنبال می‌کند تا مسافر تجربه یک پرواز عمودی را با ویژگی‌های منحصربفرد داشته باشد که اسکات داخل کابین را فضای آرام و آرامش‌بخش می خواند.

اگر مسافران از تجربه مسافرت با تاکسی هوایی برقی راضی باشند، می توان روی یک سرویس جدیدی از حمل و نقل عمومی بدون وقفه و تعطیلی حساب کرد تا سفرهای نقطه به نقطه آسان شود که فعلا این نوع سفرهای هوایی در اختیار ثروتمندان است و می توان آن را برای عموم تعریف کرد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این کابین جدید با ظرفیت 4 مسافر به اوبر داده می‌شود تا در سال 2020 راهی بازار شود.


شاید دوست داشته باشید

کاهش قند خونکدام دمنوش ها باعث کاهش قند خون می شود؟

دغدغه ی اصلی افراد مبتلا به دیابت کاهش قند خون است. گیاهانی موجود هستند که مصرف آنها…


در این نمایشگاه خودرو های فوق العاده ای همچون:

  • خودروی مفهومی بایتون
  • خودروی خودران تورک
  • هیوندای Nexo

و همچنین طرح مفهومی تویاتا ای پالت و … معرفی شد که همگی آینده بسیار عالی برای خودروها نوید می دهند همچنین فناوری هایی همچون:

  • فناوری هارمن
  • فناوری ارتباط مغز انسان با خودرو
  • دستیار صوتی پاناسونیک

و… در این نمایشگاه معرفی شدند.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: mashable

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *