نکات بهداشتی اسباب کشی در روزهای کرونایی

نکات بهداشتی اسباب کشی در روزهای کرونایی - ویکی ووک

اجاره های سنگین این روزها امان مردم را بریده است بطوری که آن ها در این روزهای کرونا ناچار به اسباب کشی هستند. در این شرایط لازم دانستیم که برخی نکات بهداشتی اسباب کشی در این روزهای کرونایی را بگوییم تا به هموطنان عزیز در این شرایط حداقل کمکی کرده باشیم. لطفا با دقت متن زیر را مطالعه کنید و اگر مورد مهم دیگری لازم به ذکر بود تحت کامنت با مردم به اشتراک بگذارید تا به این صورت بهمدیگر در این شرایط اندک کمکی کرده باشیم.

نکات بهداشتی اسباب کشی

ابتدا لازم به ذکر است که حداقل یک روز قبل از اسباب کشی محلی که می خواهید بروید را کاملا ضدعفونی کنید. مسیر اسباب کشی منزل قدیم و جدید، مثل راه پله ها، آسانسور و… را نیز ضدعفونی کنید تا در صورتی که وسایلی بر روی زمین گذاشتید نگرانی نداشته باشید.

برای کمک از شرکت های مطمئن و حرفه ای با پروتکل های بهداشتی برای حمل اثاثیه کمک بگیرید. همچنین در صورتی که نکات بهداشتی را رعایت نکرده بودند شما به آن ها تذکر دهید و یا اینکه امکاناتی همچون مایه ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش در اختیارشان قرار دهید.  ( البته این نکته نیز لازم به ذکر است که شاید کار کردن با ماسک خیلی برایشان خوشایند نباشد و یا اینکه مشکل باشد بنابراین سختگیری نکنید و فاصله را رعایت کنید و بعد از جابجایی حتما وسایل را ضدعفونی کنید  )

 

نکات بهداشتی اسباب کشی در روزهای کرونایی - ویکی ووک

 

در صورتی که فرزندی دارید، در روز اسباب کشی آن ها را به منزل یکی از اقوام ببرید و برای اعضای خانواده که در کار مشارکت می کنند ماسک تهیه کنید.

در تهیه کارتن دقت کنید و از کارتن های تمیز استفاده کنید و ورودی کارتن ها را قشنگ ببندید.

وسایل پر مصرف و ضروری خانه مثل لیوان و بشقات و رخت خواب را با ماشین شخصی به منزل جدید بیرید.

برای اسباب کشی در این روزها کمی صبر و حوصله خود را بالا ببرید و اسباب کشی در روز هایی کرونایی را با حوصله زیاد انجام دهید

لطفا حتما به نکات بهداشتی اسباب کشی در روزهای کرونایی را دقت کنید و در صورتی که شما نیز در این زمینه تجربه ای دارید با مردم به اشتراک بگذارید.

همچنین شما در سایت ویکی ووک در بخش سلامت می توانید مطالب جذاب درباره مقابله با کرونا را مطالعه کنید و لذت ببرید

به امید فردایی روشن 😊

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *