نقد و بررسی بازی Syberia 3

Syberia 3

بازی Syberia 3 سومین شماره از این سری به حساب می‌اید، اولین شماره از بازی در سال 2002 انتشار یافت و پس از آن در سال 2004 شماره دوم آن عرضه شد. حال، بعد از گذشت 13 سال بازی Syberia 3 را خواهیم دید. در این مطلب میخواهیم به بررسی این بازی بپردازیم.

بررسی بازی Syberia 3

Syberia 3

Syberia 3 به عنوان یکی بازی ماجراجویی نسل بعدی، شما را درون دنیای سه بعدی جادویی و رازآلود خود برده، که مملو است از زندگی و به شما اجازه جستجو در آن را می‌دهد، گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است و طراحی محیط های بی نظیر بازی به صورت سه بعدی انجام گرفته است. شاید نقطه مثبت که باعث میشود بیشتر مخاطبان جذب این بازی شوند موسیقی متن این بازی است، البته Syberia 3 در صداگذاری تعریف چندانی ندارد و حتی در بعضی جاها این صداگذاری کاملا بصورت نقاط ضعف تلقی میشود برای مثال بچه کم سن و سال، صدایی بم دارد که زیاد جالب نیست.

داستان سرایی سری جدید این بازی بسیار عالی شده است و بسیار هنرمندانه اتفاقات بازی رخ می دهد، و معماهای بسیار هوشمندانه و منطقی، که از تنوع خوبی هم برخوردار است یکی دیگر از نقاط مثبت این بازی ماجراجویانه است.


داستان بازی Syberia 3

Syberia 3

Syberia 3 در مورد ماجراجویی جدید قهرمان ما یعنی کیت واکر است که در ابتدای بازی خودش را سرگردان بر روی وسیله‌ای موقت می‌بیند. او که توسط مردمان Youkol -که باید آنها را از نسخه قبلی به یاد بیاورید- نجات داده شده بود، تصمیم گرفته است تا خواسته‌ی قدیمی سنت مردمان پیشین را عملی کند: دنبال کردن مسیر حرکت شترمرغ برفی تا جایی که بتوانند محل تکثیر آنها را پیدا کند.


گیم پلی بازی Syberia 3

Syberia 3

بازی درحالی که قهرمان داستان در کنا رودخانه ای درحال مردن است شروع میشود که توسط مردم کوچ نشین YOUKOL پیدا میشود و به این گروه ملحق میشود و در راه، آنها روستای Valsembor  را پیدا میکنند، کیت و مردم کورچرو توسط دشمنان تعقیب می شوند و در راه گذشته ی کیت نیز یادش می آید. در این بازی شما اکتشاف می‌کنید و معماهای مختلفی را در راه خود حل می‌کنید؛ در ضمن این نسخه از بازی، اولین نسخه‌ی سه بعدی در مجموعه است.


سیستم مورد نیاز بازی Syberia 3

 

Syberia 3

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows 7+ 64bit

پردازنده: Intel Core i3

رم: 4 GB RAM

گرافیک: AMD R7 260X – Nvidia GTX 550 Ti 2GB

فضای مورد نیاز: 45 GB available space

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل : Windows 7+ 64bit

پردازنده : Intel Core i5

رم : 8 GB RAM

گرافیک : Nvidia GTX 960 2 GB

فضای مورد نیاز: 45 GB available space

 

به امید فردایی روشن

 

منابع: ZoomG

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *