تاریخ انتشار بازی Valkyria Chronicles 4

تاریخ انتشار بازی Valkyria Chronicles 4 / ویکی ووک

بازی Valkyria Chronicles  یکی از بازی های موفق سگا است که در سال های پیش حتی باعث تشویق منتقدین شده است. اولین نسخه این بازی در سال 2008 منتشر شد و چهارمین سری این بازی آبان ماه امسال معرفی شد و قرار است در سال ۲۰۱۸ در آمریکای شمالی و اروپا برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. در ادامه میتوانید اطلاعات کامل تر و تاریخ انتشار و امکانات بازی Valkyria Chronicles 4 را مطالعه کنید.

داستان بازی Valkyria Chronicles 4

در این نسخه، شاهد شخصیت‌های اصلی کاملا جدیدی خواهیم بود که داستان از دید آن‌ها روایت می‌شود و وقایع بازی همزمان با اتفاقات نسخه اصلی سری Valkyria Chronicles  در جریان است. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که یک DLC با برای بازی منتشر خواهد شد که با تمام کردن ماموریت‌های آن، می‌توانید شخصیت‌های نسخه اصلی را هم باز کرده و از آن‌ها در بازی استفاده کنید.

 


شاید دوست داشته باشید

زلزلههنگام زلزله چه کار کنیم؟

زمین‌لرزه یا زلزله لرزش و جنبش زمین است که به علّت آزاد شدن انرژی ناشی از گسیختگی سریع در گسلهای پوستهٔ زمین در مدتی …

 


امکانات بازی Valkyria Chronicles 4

اطلاعات جدیدی از نسخه غربی این بازی در مجله فامیتسو منتشر شده است که شامل کارکتر ها و سیستم بازی می باشد که در ادامه گذری به آنها می اندازیم.

شخصیت های بازی:

آنجلیکا فارنبای

کاراکتری باروحیه و غیرنظامی است که به جوخه ای (Squad E) ملحق شده است.

مینروا ویکتور

رهبر «جوخه اف» که در ابتدا به همراه کلاد به آکادمی نظامی Edinburgh ملحق شده است.

 

 

کارن سوییچ‌کت

پزشک جوخه ای‌ به شمار می‌رود که درجه سرجوخه‌ای را دریافت کرده است. وی به دلیل لبخندهای روحیه بخشش به یکی از اعضای محبوب این مجموعه تبدیل شده است.

راگناروک

سگ دوستداشتنی این مجموعه که از اعضای تیم پزشکی Squad E محسوب می‌شود که به دست کلاد وارد این مجموعه شده است.

پتانسیل کاراکتر‌ها به دو بخش پتانسیل شخصی و پتانسیل نبرد خلاصه می‌شود. پتانسیل شخصی مربوط به قابلیت‌ها و شخصیت کاراکتر می‌شود؛ در حالی که در آن سو پتانسیل نبرد با ارتقا لول کلاس افزایش می‌یابد. البته این پتانسیل‌ها به موارد منفی و مثبتی تقسیم می‌شود که در حین بازی می‌تونید با پیش بردن مراحل داستانی، پتانسیل‌های مثبت را جایگزین بعضی موارد منفی کنید.

همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه، دستور‌ها قابلیت‌هایی هستند که قهرمانان و دشمنان می‌توانند با استفاده از CP در حین مبارزه در بازی اعمال کنند. این موضوع البته تاثیرات زیادی روی مبارزات شما دارد. شما با پیش‌ بردن بازی می‌توانید به CP بیشتر دست پیدا کنید یا اینکه حتی با صحبت کردن با هم‌رزمان‌تان در بازی از این امتیازات بهره‌مند شوید.

 

 

تاریخ انتشار بازی Valkyria Chronicles 4

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، بازی Valkyria Chronicles 4 آبان‌ماه گذشته معرفی شد و قرار است که در سال ۲۰۱۸ در آمریکای شمالی و اروپا برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. در مورد ریجن ژاپن این بازی نیز در تاریخ اول فروردین ۹۷ (۲۱ مارس ۲۰۱۸) برای PS4 و در تابستان سال آینده نیز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: zoomG | dualshokers

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *