تاریخ انتشار بازی Call of Duty WWII

Call of Duty WWII

بالاخره پس از کش و قوس های بسیار شرکت اکتیویژن دیشب ساعت 21:30، با انتشار تریلری، رسما از بازی Call of Duty WWII رونمایی کرد و تاریخ انتشار بازی را نیز مشخص کرد. در این پست به اطلاعاتی که درباره ی بازی منتشر شده است میپردازیم.

اطلاعاتی از بازی Call of Duty WWII

همانطور که از تریلر بازی و نام بازی مشخص است این بازی در جریان جنگ جهانی دوم انفاق می افتد، شرکت اکتیویژن که کم کم داشت رو به جنگ های مدرن می رفت قرار است در این بازی به روند سابق خود برمیگردد تا محبوبیت خود را چندین برابر کند و بازی را در سبک قدیمی جنگها روایت میکند، آنچه در حال حاضر از داستان بازی شایعه شده است، داستانی عمیق در جمع چهار نفری سرباز هایی ساده اما با رابطه ای نزدیک را شاهد خواهیم بود و همچنین گفته می شود، در بخش چند نفره Co-OP  نیز بصورت بصورت غیر انفرادی یک داستان جدید را می توانید تجربه کنید.

Call of Duty WWII

استدیو سازنده این بازی نیز از توجه زیاد به جلوه های بصری اشاره دارد که بنا به این ادعا باید شاهد محیطی با گرافیک بالا و واقع گرایانه باشیم. Call of Duty جدید توسط استودیو اسلج همر گیمز ساخته می‌شود و سازندگان آن چند روز پیش اعلام کردند که برای ساخت Call of Duty WWII، نزدیک به دو سال و نیم تحقیق کرده‌اند تا همه چیز عین واقعیت باشد.

تریلر بازی Call of Duty WWII

آنچه که در تریلر مشخص است ما شاهد یک بازی با گرافیک و هیجان بالا خواهیم بود و ارتباط شخصیت های بازی نیز باتوجه به تریلر در نوع خود جالب است، شما میتوانید تریلر رسمی بازی را در ادامه تماشا کنید.

تاریخ انتشار Call of Duty WWII

Call of Duty WWII

همانطور که اشاره شد دیشب در برنامه ای بصورت زنده در سایت رسمی که چند روز پیش برای این بازی راه اندازی شده بود تاریخ انتشار بازی را مشخص کردند که طبق برنامه ریزی ها این بازی در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

به امید فردایی روشن.

منابع: Call of Duty

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *