بهترین خودروهای وارداتی ایران

بهترین خودروهای وارداتی ایران / ویکی ووک

هرساله، برندهای مختلف خودروسازی، اتومبیل­‌های مجهز شده با فناوری­‌های روز دنیای خود را روانه بازار مشتاق خودرو می­کنند. عشق به خودرو جا و مکان نمی­شناسد. بررسی­‌ها نشان­دهنده علاقه ایرانی­‌ها به خودروهای لوکس خارجی می­باشد. در همین راستا بهترین خودروهای وارداتی این سال­‌ها را مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم چه اتومبیل­‌ها و چه برندهایی بیشتر مورد استقبال و استفاده­ی هموطنان ما قرار می­گیرد. در بخش­‌های قبلی به چگونگی خرید خودروی دست دوم پرداختیم و از خودروی هیبریدی هم برای شما گفتیم که درصورت تمایل می­توانید به این بخش هم مراجعه کرده و مطالعه بفرمایید.

در میان بهترین برندهای خودروساز جهان که به ایران وارداتی را داشته‌­اند، باز هم هیوندای کره جنوبی پیشتاز است و سهم بیشتری از واردات خودرو در کشور را به خودش اختصاص داده و مسلما جایگاه بعدی بهترین خودروهای وارداتی ، به برند کیا تعلق می­گیرد. برندی که در سال­‌های اخیر با طراحی­‌های جذاب و شیک، رقیبی جدی برای دیگر شرکت­‌های خودروساز شده است. در ادامه به خودروهای وارد شده از این برندها و برندهای دیگر می­پردازیم.

بهترین خودروهای وارداتی : هیوندای

هیوندای سوناتا

 

بهترین خودروهای وارداتی ایران / ویکی ووک

 

سوناتا در کنار آذرا در بین سال­‌های 2010 تا ورود سری جدید این خودروها، محبوبیت خاصی را بین ایرانی­‌ها پیدا کرده بودند و با ورود سوناتا 2017 روند کندی را برای وارد شدن به کشور پیش گرفتند، اما با ورود و استقبال خریداران، مخصوصا با طراحی جذاب و سیستم هیبریدی استفاده شده در این خودرو، دوباره در کانون توجهات قرار گرفت. بعضی از مشخصات فنی این خودرو به شرح زیر است:

  • مشخصات فنی: موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتوری 2000- cc
  • امکانات رفاهی: ایربگ­‌های کامل سرنشینان، جانبی و پرده­ای، ترمز پارک برقی، سنسور باران، کروز کنترل، سقف پاناروما، اتوهُلد، صندلی­‌های برقی، گرم کن صندلی، سنسور دنده عقب

هیوندای سانتافه نیوفیس

 

بهترین خودروهای وارداتی ایران / ویکی ووک

 

بعد از تجربه موفق سانتافه اس­یو­وی 2012، شرکت هیوندای سال گذشته سانتافه اس­یو­وی جدید خود را روانه بازار کرد، که با اقبال عمومی خوبی قرار گرفت و در کشور ما هم مورد توجه قرار گرفت. بعضی از مشخصات این خودرو به شرح زیر است:

  • مشخصات فنی: چهار سیلندر 16 سوپاپ و حجم موتوری 2400 – cc
  • امکانات رفاهی: ایربگ­‌های کامل سرنشینان، جانبی و پرده­‌ای، دوربین عقب، کروز کنترل، اگزوز دوبل، اتوپارک، سردکن و گرم­کن صندلی، سنسور پارک عقب، سیستم نویگیشن، سقف پاناروما

شاید دوست داشته باشید

خرمای شکلاتی و طرز تهیه آن / ویکی ووکخرمای شکلاتی و طرز تهیه آن

این شیرینی بسیار مقوی است، و می­تواند وعده مناسبی برای صبحانه باشد، چرا که ماده اصلی تشکیل­‌دهنده­‌ی آن…

 


هیوندای الانترا

 

بهترین خودروها / هیوندای النترا 2016 / ویکی ووک

 

این مدل از هیوندای، با ظاهری شیک و زیبا خیلی زود مورد توجه همگان قرار گرفت و یکی از پرفروش­ترین خودروهای سال بود. در ایران هم خودش را خیلی زود در دل مردم جا کرد و با توجه به ظاهری جدید و امکانات خیلی خوب به یکی از پرفروش­ترین هیوندای­‌های چند سال اخیر ایران بدل شد. در ادامه به بعضی از مشخصات این خودرو اشاره می­کنم:

  • مشخصات فنی: موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ و حجم موتوری 1800 – cc
  • امکانات رفاهی: ایربگ سرنشینان، جانبی و پرده ای، کروز کنترل، آینه­‌های برقی، سانروف، دکمه استارت، سیستم تهویه مطبوع، دوربین عقب

هیوندای iX55 2016

 

بهترین خودروهای وارداتی ایران / ویکی ووک

 

این مدل هیوندای بزرگترین SUV شرکت هیوندای به حساب می­آمد و در بازار رقابتی توانست روی دست اتومبیل موهاوی شرکت رقیب یعنی کیا بلند شود و در رقابت پیشی بگیرد. در ایران این خودرو جزو ماشین­‌های شاسی­بلند محبوب کشور بود و با ورود سری جدید این خودرو همچنان بازار خوبی را دارد و همچنان هم مورد توجه دوستداران اس­یو­وی قرار دارد. در ادامه به بعضی از مشخصات این خودرو اشاره می­کنم:

  • مشخصات فنی: موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر 24 سوپاپ 3800 – cc
  • امکانات رفاهی: ایربگ سرنشینان، جانبی و پرده‌­ای، نویگیشن، کروز کنترل، درب صندوق برقی، سیستم ورود بدون کلید، صندلی­‌های برقی و دارای گرم­کن و سردکن صندلی، سنسور عقب

دیگر برندهای بهترین خودروهای وارداتی را در مطالب آینده بررسی خواهیم کرد.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 


میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *