برنامه ریزی و یادآوری کارها با todoist

برنامه ریزی و یادآوری کارها با todoist - ویکی ووک

باتوجه به اینکه امروزه اکثر افراد درگیر مشغله های گوناگون و متفاوتی هستن، برنامه ریزی و یادآوری کارها بخش مهم و پر رنگ برنامه روزانه هر نفر محسوب میشه که نیاز به منشی و یا نرم افزار برای یادآوری داره

امروز میخوام سایت todoist رو به شما عزیزان معرفی کنم که یه ابزار کامل برای برنامه ریزی و یادآوری کارها ست.

شاید بشه گفت که اگه امروز برای کارهامون برنامه ریزی نداشته باشیم باتوجه به متراکم بودن و متفاوت بودن اون ها ممکنه از انجام خیلی هاشون عقب بمونیم.

پس اگه شما هم به دنبال راه حل برای این هستید که یه برنامه روزانه منظم داشته باشین و قرار ها و کارهاتون رو فرموش نکنید، تا انتهای این پست همراه من باشید.

برنامه ریزی و یادآوری کارها با todoist - ویکی ووک

برنامه ریزی و یادآوری کارها با سایت todoist

سایت todoist یک سایت خارجیه که امکان برنامه ریزی و ایجاد چک لیست و یادآور روزانه برای کارها رو برای ما فراهم میکنه!

این سایت که دارای اپلیکیشن تحت وب، اپلیکیشن اندروید و آی او اس هم هست، با یه رابط کاربری ساده و راحت امکان کار با اون وجود داره و قطعا شما فارغ از سطح توانمندی تون در کار با اپلیکیشن ها میتونید ازش استفاده کنید.

در این برنامه امکان اولیت بندی کارها، دسته بندی کارها، سازمان دهی قرارها و جلسات امکان یادآوری و کلی مورد و سرویس دیگه وجود داره که البته همه ی اونها در نسخه رایگان فعال نیست!

اما مزیت این سایت نسبت به سایت های دیگه اینه که تو نسخه رایگان هم امکانات خوبی وجود داره که میتونه بیشتر نیازمندی های ما رو در رابطه با برنامه ریزی و یادآوری کارها مرتفع کنه.

رابط کاربری آسون، تعدد پلتفرم های قابل اجرا و امکانات خوب از ویژگی های این سایت و اپلیکیشن هستش که به شما پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید.

امکان اشتراک گذاری برنامه ها و وظیفه ها از دیگر امکانات این برنامه است که میتونه برای افرادی که تیمی کار میکنن، بسیار کاربردی باشه!

از طرف دیگه ارسال نوتیفیکیشن یا همون اعلان یادآوری برنامه ها ویژگی کاربردی این برنامه است که باعث میشه حواسمون به برنامه هامون باشه.

یکی دیگه از امکانات todoist اتصال اون به اکانت dropbox یا calendar هستش که برا اون هایی که از این دو سرویس استفاده میکنن میتونه خیلی کاربردی و جذاب باشه. چون معمولا ساده ترین ابزار برای برنامه ریزی و یادآوری کارها calendar هستش و dropbox هم برای ذخیره سازی فایل های کاربردی خیلی مورد استفاده قرار میگیره.

میتونید در این برنامه کارها تون رو طبقه بندی کنید و اون ها رو فیلتر کنید!

لیست کارهای امروز و لیست کارهای 7 روز بعدتون رو مشاهده کنید!

اما ویژگی جالب دیگه این برنامه که البته در نسخه پریمیوم اون وجود داره، استفاده از کارما برای رصد کارها و روند اجرای برنامه ها و همچنین نمودار های روند عملکردهای شماست که این امکان میتونه موجب تغییر در سیستم برنامه ریزی شما بشه!

تغییر تم، استفاده از دستیار صوتی در برنامه، مشخص کردن صفحه استارت آپ برنامه، تنظیم ساعت و منطقه زمانی و …. بخشی دیگر از امکانات تکمیلی این برنامه خوب برای برنامه ریزی و یادآوری کارها ست.

برنامه ریزی و یادآوری کارها با todoist - ویکی ووک

معرفی سایت todoist تموم شد و امیدوارم براتون مفید بوده باشه!

در پست های آینده درباره کارما و اینکه چی هست و به چه دردی میخوره صحبت خواهم کرد.

خوشحال میشم که نظراتتون رو از طریق کامنت با من درمیون بزارید و اگه دنبال سایتی میگردید که سرویس مشخصی رو بهتون بده، میتونید مطرح کنید تا بهتون معرفی کنم.

امیدوارم که این برنامه بتونه به دردتون بخوره و بهتون در برنامه ریزی و یادآوری کارها کمک کنه.

موفق باشید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *