سایت ویزی دانلود است ها و تصاویر با کیفیت برای طراحی

سایت ویزی دانلود است ها و تصاویر با کیفیت برای طراحی - ویکی ووک

اگه شما یه طراح هستید، فرقی نداره که طراح سایت، مجله، تیزر، بنر و یا هر موضوع دیگری، قطعا سایت ویزی میتونه براتون یه سایت کاربردی باشه. در این مطلب قصد دارم به معرفی سایت ویزی بپردازم و شما رو با این سایت آشنا کنم.

اگه پیدا کردن است ها (assets) و تصاویر با کیفیت و همینطور ریسورس های مختلف گرافیکی مثل ویدیوی استوک براتون کار زمان بریه و وقت تون رو در اجرای پروژه میگیره میتونید از سایت ویزی به عنوان یک دستیار کمک بگیرید.

تا انتهای این پست همراه من باشید تا ویژگی های این سایت رو بهتون معرفی کنم.

 

معرفی سایت ویزی

عموما در اجرای پروژه های مرتبط با طراحی، پیدا کردن ریسورس ها (resources) و است های مدنظر کار زمان بر و گاها خسته کننده و سختیه!

اینکه شما بتونید تصویر با کیفیت بالای مدنظرتون رو با مضمون مرتبط بین هزاران تصویر آرشیو شده روی هارد دیسک و یا اینترنت پیدا کنید، کار زمان بریه!

از طرف دیگه اینکه آیا تصویر از نظر وضوح تصویر (resolution) دارای کیفیت مطلوب و مدنظر هستش، خودش یه ماجرای دیگس!

سایت ویزی با یه ایده جدید برای حل این مشکل ایجاد شده!

سایت ویزی - ویکی ووک

معمولا سایت هایی هستن که چندین گیگ فایل از است های مختلف برای دانلود قرار میدن اما دانلود کردن چندین گیگ فایل که قطعا همش به کار نمیاد و زمان و هزینه ای که باید برای دانلود کردن و نگهداریش گذاشته بشه، معمولا برای حرفه ای ها چندان جذاب نیست.

سایت ویزی این کار رو انجام داده که با ایجاد بسته های موضوعی و با کیفیت بالا از تصاویر باکیفیت، ویدیوهای استوک، موسیقی بکگراند، قالب سایت، افزونه و سورس کد، زمان رو برای شما کوتاه کنه و هزینه های اجرای پروژه رو براتون کاهش بده و کمک کنه تا تمام تمرکز و زمان تون رو روی اجرای پروژه تون بزارید.

مثلا فرض کنیم که شما یه طراح گرافیست هستید و یه پروژه دارین که موضوع اون یه کاتالوگ فلر سه لت هستش و میخواین با موضوع آشپزی اون رو طراحی کنید.

قطعا نقش تصاویر با کیفیت رو در این زمینه نمیشه نادیده گرفت!

حالا یا شما یه آرشیو چند ترابایتی رو هارد سیستمون دارید و باید بین تصاویری که احتمالا طبقه بندی شده هم نیستن دنبال تصویر و انتخاب اون برای پروژه خودتون باشید.

یا برین سراغ سایت هایی که میشناسید.

مثلا یه فایل فشرده رو با حجم چند گیگ دانلود کنید که بعد ببینید ازش میشه تصویری درآورد یا نه!

یا برید سراغ سایت های عکس! بین هزاران تصویر وقت بزارید دونه دونه اون ها رو ببینیند و بعد اگه تصویر مدنظرتون پیدا شد دانلودش کنید.

سایت ویزی دانلود است ها و تصاویر با کیفیت برای طراحی

اما سایت ویزی بدون این مشکلات میتونه شم ارو به سرعت به خواسته تون برسونه

کافیه تواین سایت شما به بخش مورد نظرتون وارد بشید.

مثلا در مثال بالا، برید سراغ بخش تصاویر سایت ویزی و اونجا مجموعه های مختلف تصاویر استوک و با کیفیت رو ببینید و با امکان فیلتر موضوعی به سرعت به بسته های موضوعی مرتبط برسید.

محتوای درون بسته رو ببینید و اگه بکارتون اومد، اونها رو که حجم کمی هم دارن به سرعت دانلود کنید و در پروژه هاتون ازش استفاده کنید.

هدف سایت ویزی اینه که بتونه به صورت یه دستیار در کنار شما باشه و کمک کنه تا شما تمرکزتون رو فقط روی ایده و اجرای پروژه تون بزارید و برای پیدا کردن است ها جبور نباشید وقت و هزینه زیادی رو از دست بدید.

به سایت ویزی سر بزنید، سایت رو بررسی کنید و اینجا برای من کامنت بزارید و نظرتون رو درباره این سایت به اشتراک بگذارید.

اگه دوست داشتید میتونید پست های سایت برای دانلود تصاویر وکتور رو هم بخونین.

ممنونم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *