وب سایت های کاربردی برای تبدیل واحد

وب سایت های کاربردی برای تبدیل واحد / ویکی ووک

عموماً برای ما پیش آمده است که در مقاله یا متنی واحدی را میبینیم که به آن آشنایی نداریم و میخواهیم با تبدیل آن واحد به واحدی دیگر، معیار و اندازه مذکور را بفهمیم. از سوی دیگر تنوع واحدهای اندازه گیری و مرسوم بودن هر کدام از آن ها در بخشی از جهان، نیاز به تبدیل واحد را ایجاد میکند. در این مطلب میخواهیم به معرفی وب سایت های کاربردی برای تبدیل واحد اشاره کنیم.

معرفی وب سایت های کاربردی برای تبدیل واحد

وب سایت های مختلفی در زمینه تبدیل واحد وجود دارند که هر کدام به صورت گسترده یا محدود، و یا تخصصی و عمومی به این موضوع پرداخته اند. در ادامه به آن هایی خواهیم پرداخت که عمومی و پرکاربردتر از سایرین هستند.

وب سایت unit-conversion

یکی از وب سایت های جامع و خوب در زمینه تبدیل واحد سایت unit-conversion است. در این سایت ابزارهای تبدیل واحد در دسته های مختلف تقسیم بندی شده است. در ابتدا میتوانید از دسته های اولیه حوزه کلی تبدیل واحد را انتخاب کنید. سپس به صفحه ای هدایت میشوید که ابزار کامل برای تبدیل را در اختیار شما گذاشته است.

 

وب سایت های کاربردی برای تبدیل واحد / ویکی ووک

 

کافیست از لیستی که دوطرف From و To وجود دارد، ابتدا واحد اصلی و سپس واحدی که میخواهید به آن تبدیل انجام دهید را انتخاب کنید و مقدار مورد نظر خود را در کادر وارد کرده تا تبدیل به سرعت انجام شود.

رابط کاربری خوب و گستردگی ابزارهای تبدیل از ویژگی های این سایت است.


شاید دوست داشته باشید

چهارمین جشن سالانه موسیقی ما برگزار شد / ویکی ووکچهارمین جشن سالانه موسیقی ما برگزار شد

جشن سالانه موسیقی یک جشن خصوصی در حوزه موسیقی است که متولی آن سایت موسیقی ما بوده و هر ساله در تهران برگزار میشود. هرسال فعالیت‌های مربوط به …

 

 


وب سایت unitconverters

اما اگر دنبال یک وب سایت هستید که این امر را در حوزه های بیشتری، مانند حوزه های مهندسی در اختیار شما بگذارد، میتوانید به سایت unitconverters مراجعه کنید. به عنوان مثال در این وب سایت تبدیل برای پتانسیل الکتریکی نیز وجود دارد.

رابط کاربری در این سایت بسیار ساده بوده و میتوانید به سرعت به خواسته خود برسید.

 

وب سایت های کاربردی برای تبدیل واحد / ویکی ووک

 

وب سایت باحساب

در میان سرویس های تبدیل واحد، اگر بخواهیم به یک نمونه ایرانی اشاره کنیم، میتوانیم به سرویس سایت باحساب برای این حوزه اشاره کنیم. این بخش از سایت که به تبدیل واحد اختصاص دارد، بسیار ساده طراحی شده است و به سادگی میتوان عملیات تبدیل را در آن انجام داد.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که متاسفانه رابط کاربری در این سایت مناسب نیست و خوب طراحی نشده است. همچنین در مقایسه با نمونه های خارجی، تنوع ابزارها و امکانات تبدیل نیز بسیار کم است.

اگر دوست داشته باشید میتوانید از پست های وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس  و وب سایت های کاربردی برای انتخاب رنگ نیز دیدن کنید.

موفق و پیروز باشید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *