وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس

وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس / ویکی ووک

اگر شما یک طراح و گرافیست در هر شاخه ای باشید، قطعاً یافتن و استفاده کردن از تصاویر باکیفیت برای شما حائز اهمیت است. امروز و در این پست به معرفی وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس های باکیفیت در دسته های مختلف خواهیم پرداخت. باتوجه به پیشرفت استفاده از وسایل ارتباط جمعی و همچنین کاربردی تر شدن رسانه ها، عکس ها و تصاویر نقش بسزایی در این رسانه های بازی میکنند.

انتخاب عکس های باکیفیت خصوصاً در حوزه چاپ بسیار مؤثر است. گاه ممکن است پیدا کردن یک تصویر با کیفیت و رزولوشن بالا که تکراری هم نباشد، بسیار سخت شود. و همینطور شرایط برای عکاسی کردن نیز محیا نباشد. اینجاست که وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس میتوانند نقش خود را به ما نشان دهند.

در پست قبل درباره وب سایت های کاربردی برای انتخاب رنگ و همینطور وب سایت های کاربردی برای کاهش حجم عکس صحبت کردیم که در صورت تمایل میتوانید آن ها را نیز مشاهده کنید.

معرفی وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس

در این پست میخواهم وب سایت هایی که عکس های واقعی یا استوک را به رایگان و با رزولوشن بالا در اختیار ما میگذارند معرفی کنم.

unsplash

 

وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس / ویکی ووک

 

ابتدا به سایت nusplash اشاره میکنم. یکی از سایت های خوب از حیث رابط کاربری و طراحی که کار با آن بسیار خوش دست و ساده است. در عین حال امکانت خوبی نیز در اختیار شما میگذارد. برای پیدا کردن عکس در این سایت، میتوانید عنوان تصویر مورد نظرتان را جستجو کنید ویا از دسته بندی ها بهره ببرید.

همچنین در این سایت میتوانید تصاویر را لایک کنید، آمار تعداد مشاهده، دانلود، لایک، و همینطور لنز دوربین عکاسی شده با آن را مشاهده نمایید. همچینین میتوانید تصاویر مربوط به یک عکاس خاص را مشاهده و به رایگان دانلود کنید. عضویت در این سایت رایگان است و شما نیز میتوانید با عضویت در این سایت تصاویر خود را با نام خودتان منتشر کنید. همچنین از تصاویر دلخواه خود کالکشن بسازید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.


شاید دوست داشته باشید

چگونه از خودرو در فصل زمستان مراقبت کنیم؟ / ویکی ووکچگونه از خودرو در فصل زمستان مراقبت کنیم؟

بردن خودرو به تعمیرگاه های مجاز و مطلع بودن از جزئیات و نقص های خودرو در فصل زمستان خیلی کمک کننده است چراکه شما از …


Stocksnap

 

وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس / ویکی ووک

 

اما سایت stocksnap نیز سایت دیگری است که امکاناتی مشابه unsplash دارد با این تفاوت که در زمان جستجو شما امکان مرتب سازی موارد را بر اساس بازدید، دانلود، تاریخ و … را دارید. همچنین در این سایت با توجه به جستجوی شما موارد پیشنهادی از سایت معروف shutterstock برای شما پیشنهاد میشود که میتوانید آن ها را خریداری کنید.

Pexels

سایت pexels نیز از دیگر سایت ها در این زمینه است که رابط کاربری خوبی داشته و امکانات خوبی به کاربرانش میدهد. یک امکان خوب این است که در هنگام دانلود تصویر شما میتوانید عکس را با رزولوشن موردنظر خود دانلود نمایید.

اما سایت های دیگری مانند burst ، shotstash ، skitterphoto و mmtstock وجود دارند که با کمی تفاوت نسبت به یکدیگر همین سرویس را در اختیار کاربران قرار میدهند.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *