وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن

وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن / ویکی ووک

قطعا اگر شما یک طراح یا برنامه ساز (نرم افزار) باشید، برای رابط کاربری برنامه خود به آیکن ها نیاز خواهید داشت. چون آیکن ها در ظاهر برنامه شما خیلی اثر گذار هستند و فهم کار را برای کاربران ساده میکنند. از این رو، آشنایی با وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن بسیار مورد نیاز خواهد بود.

در پست های قبل به  وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس و همینطور وب سایت های کاربردی برای انتخاب رنگ پرداختیم. امروز میخواهیم به معرفی سایت هایی بپردازیم که به طراحی خوب نرم افزارها و طراح ها ما کمک شایانی خواهند کرد. در ادامه به معرفی وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن خواهیم پرداخت.

معرفی وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن

سایت های گوناگونی در این زمینه وجود دارند، اما باید به سراغ سایت هایی رفت که به صورت جامع به این موضوع میپردازند و بانک جامع و تنوعی بسیار از آیکن ها را در اختیار ما خواهند گذاشت.

وب سایت freepik

 

وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن / ویکی ووک

 

یکی از معتبرترین و معروفترین سایت ها در این زمینه freepik است. این سایت بانک جامعی از تصاویر، وکتور، فایل های گرافیکی، آیکن و غیره است که کارکردن با آن بسیار ساده است. ضمن اینکه اکثر فایل های موجود در آن به صورت رایگان قابل دانلود است. همچنین امکان سرچ قوی در این سایت یکی دیپر از مزایای استفاده از آن است. نکته برای استفاده از این سایت محدودیت دانلود روزانه است، که البته با ثبت نام در این سایت این محدودیت تغییر مختصری میکنید. برای پیدا کردن آیکن مورد نظر خود کافیست آن را جستجو نمایید.

وب سایت flaticon

 

وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن / ویکی ووک

 

طراحی flat امروزه یکی از پرکاربردترین سبک های طراحی در نرم افزارها، اپلیکیشن ها و وب سات هاست. وب سایت flaticon یکی از بهترین وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن است. در این سایت که به صورت اختصاصی به آیکن میپردازد، لیستی متنوع و موضوعی از آیکن های flat قرار دارد که همانند freepik اغلب آنها قابل دانلود به صورت رایگان هستند. در این سایت شما قادر خواهید بود تا آیکن مورد نظر خود را پس از پیدا کردن در قالب فرمت های مختلف مانند Svg, Png و Jpg و در اندازه های مختلف دانلود کنید.


شاید دوست داشته باشید

طریقه‌ی مصرف آلپرازولام چگونه است؟ / ویکی ووکطریقه‌ی مصرف آلپرازولام چگونه است؟

آلپرازولام دارویی آرامشبخش و خواب آور است و با نام تجاری Xanax نیز در بازار موجود می باشد و جزوء گروه دارویی …

 


وب سایت icons8

 

وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن / ویکی ووک

 

وب سایت icons8 یکی دیگر از وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن است که تفاوت جالب آن با موارد قبلی در دسته بندی آن میباشد. در این سایت شما قادر خواهید بود تا آیکن های موردنظر خود را با توجه به سیستم عامل مدنظر جستجو و دریافت کنید. رابط کاربری این سایت و دسته بندی آیکن ها بر اساس سیستم عامل در این سایت بسیار جذاب است.

وب سایت های دیگری مانند iconfinder و thenounproject وجود دارند که مشابه سایت های فوق، در دسته  وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن آیکن قرار میگیرند و میتوانید از آن ها بهره ببرید.

انشاا… در پست های آتی، به معرفی سایت های کاربردی برای ساختن آیکن خواهیم پرداخت. نظرات و پیشنهادات خود را برای بخش معرفی سایت از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. روز و روزگار خوش.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *