وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر

وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر / ویکی ووک

قطعاً اگر با دنیای وب و دستگاه‌های هوشمند و کامپیوترها سروکار داشته باشید، تا به حال برایتان رخ داده است که فایلی را نتوانید اجرا کنید و یا محتوای آن را ببینید یا بشنوید. و با این پیغام مواجه شدید که فرمت فایل قابل شناسایی نیست و باید فرمت آن تغییر کند. در این پست میخواهیم به معرفی وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر بپردازیم.

در حوزه تصاویر، در پست های قبل به معرفی وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس و وب سایت های کاربردی برای کاهش حجم عکس پرداختیم، اما در این حوزه یکی از ماجراها، فرمت تصویر است. تصاویر فرمت های متنوعی دارند. رایج ترین آن ها jpg, png, gif, svg, bmp و tiff است. هرکدام از این فرمت ها ویژگی هایی دارند که در پست معرفی فرمت های مختلف تصویر و ویژگی های آن به آن ها پرداخته شده است.

معرفی وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر

برای تبدیل فرمت تصاویر میتوان از نرم افزارهایی همچون فتوشاپ بهره برد اما وب سایت ها به دلیل در دسترس بودن در تمام نقاط و لحظه ها انتخاب بهتری هستند.

وب سایت fixpicture

این وب سایت تقریبا بسیاری از فرمت های رایج تصویر را پشتیبانی میکند و توان تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر را داراست. همچنین وب سایت fixpicture علاوه بر این، امکان تغییر اندازه چرخش و اعمال چند افکت تصویری را نیز در اختیار کاربران خود گذاشته است. نکته قابل توجه در این سایت پشتیبانی از فرمت های raw است.

 

وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر / ویکی ووک


شاید دوست داشته باشید

آپنه خواب چیست؟ / ویکی ووکآپنه خواب چیست؟

وقفه تنفسی درخواب یا قطع تنفس در خواب را آپنه خواب گویند. ۸۵ درصد افراد مبتلا به آپنه خواب، از بیماری خود مطلع نیستند و از عوارض آن آگاهی ندارند از عوامل این عارضه …

 


وب سایت online-convert

این وب سایت، در حوزه تبدیل فرمت ها جامع عمل کرده است و تبدیل های صوتی و ویدیویی را نیز دارد. اما در بخش تبدیل تصویر سایت online-convert شما قادر خواهید بود تا با پشتیبانی بیش از 150 نوع فرمت تصویر، فایل خود را انتخاب و به بیش از 10 نوع فرمت رایج تبدیل نمایید. نکته قابل توجه درباره این وب سایت امکان استفاده از API برای تبدیل فرمت تصاویر است.

 

وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر / ویکی ووک

 

وب سایت هایی همچون simpleimageresizer, pictureresize و convertimage نیز از جمله وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر می باشند که این امکان را برای شما فراهم میکنند.

میتوانید انتقادات و پیشنهادهای خود را برای معرفی هرچه بهتر سایت ها از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *