معرفی سایت دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت

سلام وقت تون بخیر. امروز در بخش معرفی وب سایت در ویکی ووک میخوام سایت دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت رو بهتون معرفی کنم.

اگر شما هم یه طراح سایت و یا طراح اپ هستید که عموماً مدل و جنس طراحی هاتون وکتور و مینیماله، تا انتهای این پست همراه من باشید که یه سایت جذاب و کاربردیه دیگه میخوام بهتون معرفی کنم.

اما قبل از اینکه بخوام به معرفی سایت دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت بپردازم، میخوام مختصر درباره طراحی وکتور و مینیمال بگم که امروزه مخصوصا برای صفحات لندینگ و یا وب سایت های استارتاپی خیلی پر کاربرد شده.

در تصویر زیر میتونید یه نمونه از طراحی وکتور مینیمال رو ببینید.

معرفی سایت دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت - ویکی ووک

تو این مدل از طراحی عموما صفحه با یک متن حداقلی، دکمه عملیاتی (call to action – CTA) و یه تصویر برداری (وکتور) ساده و مفهومی کار میشه که عمده فضای اون هم خالی و معمولا با پس زمینه سفیده و المان های صفحه دارای یه رنگ شاخص هستن.

البته درباره مینیمالیسم که یک مکتب و سبک هنریه، میتونید بیشتر در ویکی پدیا بخونید.

معرفی سایت دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت

طراحان رابط کاربری وب سایت و اپلیکیشن ها برای اجرای ایده ها و طرح های خودشون نیاز به تصاویر باکیفیت دارن، تا بتونن به ایده و طرح شون نمای جذاب و مفهومی بدن. تصاویر وکتور و یا رئال باکیفیت (بسته به سیستم و سبک طراحی) نقش کلیدی در این زمینه بازی میکنن.

اما بعضی مواقع پیدا کردن تصاویر که منظور ما رو در طراحی برسونه و سرجا استفاده بشه، سخت میشه!

امروز میخوام سایت undraw رو بهتون معرفی کنم تا برای همیشه از شر این موضوع خلاص بشین (البته برای طرح های وکتوری)!

در این سایت شما یه لیست بلند بالا از تصاویر وکتور دارین که برای حالت ها و کاربردهای مختلف آماده شده و به صورت مینیماله!

هر تصویر یه رنگ اصلی داره و نکته جالبش اینه که میتونید رنگ دلخواه تون رو خودتون انتخاب کنید و یه سری تصاویر هم­خانواده (از نظر ساختار) رو با یه تم رنگی عالی و طبقه بندی کاربرد در اختیار داشته باشین.

مثلا فرض کنید که دارید یه بخش طراحی میکنید درباره نوتیفیکیشن ها و براش یه تصویر میخواین، میتونید به راحتی در این سایت تصویر وکتور مینیمال مربوطه رو پیدا کنید، رنگ مورد نظرتون رو براش انتخاب کنید و اون رو دانلود کنید.

سایت دانلود تصاویر وکتور - ویکی ووک

نکته جالب توجه برای این سایت این هستش که خود سایت از طراحی مینیمال داره استفاده میکنه و هیچ چیز اضافه و مزاحمی در صفحه شما رو برای پیدا کردن تصویر و دانلود اون اذیت نمیکنه.

شما میتونید تصویر مورد نظر رو پیدا کنید، روش کلیک کنید تا بخش دانلود که قابلیت دانلود با فرمت svg و png رو داره، به شما نشون داده بشه و بتونید به راحتی عملیات دانلود رو انجام بدید.

با توجه به اینکه تعداد تصاویر بالاست و سایت صفحه تصاویر رو با اسکرول کردن صفحه و به صورت تدریجی اضافه میکنه، اگه میدونید دنبال چه موضوعی برای دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت هستید، کافیه روی سرچ کلیک کنید و عبارت مورد نظرتون رو بنویسید تا تصاویر مربوط به اون موضوع براتون نمایش داده بشه که این طوری با سرعت بیشتری به نتیجه دلخواه تون میرسید.

 

درباره سایت undrawn

تو سایت به این موضوع اشاره شده که تصاویر اپن سورس در این سایت وجود دارن تا شما بتونید برای ایده ها و خلاقیت هاتون به راحتی و بدون محدودیت ازشون استفاده کنید.

این سایت از سال 2017 کارش رو آغاز کرده و با همکاری با افراد مختلف خودش رو به وضعیت فعلیش رسونده!

و این نکته تو سایت قید شده که سایت به صورت مداوم بروز میشه و اگر شما تصویری که میخواستید رو پیدا نکردید، شاید با مراجعه پس از چند وقت بتونید به نتیجه دلخواه تون برسید.

معرفی سایت دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت - ویکی ووک

در انتها اگر شما به دنبال تصاویر باکیفیت موضوعی برای طراحی سایت هستید پیشنهاد میکنم یه سر به سایت ویزی بزنید.

ممنونم از اینکه با من تا انتهای پست معرفی سایت دانلود تصاویر وکتور برای طراحی سایت همراه بودید و امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.

اگه موضوع خاصی مدنظرتونه و دنبال سایت براش میگردید در کامنت های همین پست با من درمیون بزارید تا پس از بررسی باهم باهاش آشنا بشیم.

و اینکه اگه دوست داشتید میتونید پست معرفی سایت برای پیدا کردن آیکن رو هم بخونید.

ممنونم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *