داستان انگیزشی شماره 81 – فرزند دختر

داستان انگیزشی شماره 81 - فرزند دختر / ویکی ووک

سلام به همه‌ی همراهان عزیز، امروز داستان انگیزشی شماره 81 را باهم میخوانیم، داستانی زیبا از مهربانی و دلسوز بودن دخترها، دخترها بواسطه روحیه لطیفی که دارند مهربان تر هستند و بیشتر به پدر و مادر وابسطه هستند، در داستان زیبا اتفاقی جالب می افتد که ارزش خواندن دارد، امیدوارم از این داستان زیبا لذت ببرید.


حدیث روز

امام علی (علیه ‌السلام):
و أکرِم نَفسَکَ عَن کُلِّ دَنِیَّهٍ و إن ساقَتکَ إلی الرَّغائِبِ؛ فَإنَّکَ لَن تَعتاضَ بِما تَبذُلُ مِن نَفسِکَ عِوَضاً.

نفس خود را در برابر هر پستی گرامی بدار اگر چه تو را به خواسته‌هایت برساند؛ زیرا در برابر آنچه از شخصیت خود از دست می‌دهی عوضی دریافت نمی‌کنی.


متن داستان انگیزشی شماره 81

فرزند دختر

 

داستان انگیزشی شماره 81 - فرزند دختر / ویکی ووک

 

در اولین صبح عروسی، زن و شوهر توافق کردند که آن روز در را بر روی هیچکس باز نکنند. ابتدا پدر و مادر پسر آمدند. زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند. اما چون از قبل توافق کرده بودند، هیچکدام در را باز نکرد.

ساعتی بعد پدر و مادر دختر آمدند. زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند…! اشک در چشمان خانم خانه جمع شده بود و در این حال گفت: نمیتونم ببینم که پدر و مادرم پشت در باشند و در را روشون باز نکنم. شوهر چیزی نگفت، و در را برویشان گشود. اما این موضوع را پیش خودش نگه داشت.


شاید دوست داشته باشید

شیره درخت انجیر و خواص آن / ویکی ووکشیره درخت انجیر و خواص آن

شیره درخت انجیر طعم تلخ و سوزنده ای دارد و دارای خواصی همچون …

 

 


سالها گذشت و آنها صاحب چهار فرزند پسر شده بودند، اما وقتی پنجمین فرزندشان که دختر بود به دنیا آمد. برای تولد او، پدر بسیار شادی کرد و چند گوسفند را سر برید و میهمانی مفصلی داد. مردم متعجبانه از او پرسیدند: علت اینهمه شادی و میهمانی دادن چیست؟ مرد بسادگی جواب داد: چون این همان کسی است که در هر شرایطی در را برویم باز میکند…!

لطفا برای پدر و مادر ارزشی دیگر قائل شوید، پدر و مادر هرکسی نیستند آن ها فرشته هایی هستند که حضورشان در زندگی یعنی نور… بیایید برای این نور ارزشی جدا از هر شخص قائل شویم.

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

16 دیدگاه در “داستان انگیزشی شماره 81 – فرزند دختر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *