چگونه با خوردن زنجبیل سریع لاغر شویم؟

خوردن زنجبیل

لاغر و خوش اندام علاوه بر حس خوبی که در خود شخص و بقیه ی افراد ایجاد می کند باعث سلامت می شود و خطرات مبتلا شدن به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد، یکی از مواردی که به لاغر شدن سریع بدن کمک میکند خوردن زنجبیل می باشد. زنجبیل یک ماده غذایی چربی سوز است که روند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، قبلا درباره ی زنجبیل و خواص آن مفصل صحبت کرده ایم. در این مطلب میخواهیم ترکیبات مواد غذایی با زنجبیل را که به لاغری کمک میکند را مورد بررسی قرار دهیم.

چگونه با خوردن زنجبیل شکم خود را کوچک کنیم؟

یکی از راه های اصلی مقابله با چاقی شکم این است که از طریق رژیم غذایی، ورزش و دیگر عادات سالم، روند سوخت و ساز بدن را افزایش دهید. همچنین پاک سازی بدن از سموم با استفاده از راهکارهای طبیعی و تحریک عملکرد اندام های دیگر مانند کبد که در متابولیسم چربی و قند نقش دارد، بسیار مهم و تاثیرگذار خواهدبود.

خوردن زنجبیل

خوردن زنجبیل چگونه چربی را می سوزاند؟

همانطور که گفتیم زنجبیل یک ماده غذایی چربی سوز است که روند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. برای بهره بردن بیشتر از این خاصیت می توانید آن را با برخی از مواد غذایی مخلوط کنید تا علاوه بر سم زدایی، سریع تر لاغر شوید. وجود مواد آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی درآن به بهبود هضم غذا، کاهش میزان کلسترول و دفع مواد سمی از بدن کمک می کند. در چند دهه اخیر سم زدایی و لاغرکنندگی آن نیز ثابت شده است. مصرف زنجبیل باعث تحریک سوخت و ساز بدن و بهبود هضم غذا می شود و از این طریق با چربی های شکم مقابله می کند. همچنین ادرارآور است و با دفع مایعات محبوس شده در بدن، از التهاب پیشگیری می کند.

خوردن زنجبیل و چای سبز

یک پیمانه (250 میلی لیتر) آب را به جوش آورید. سپس یک تکه زنجبیل را به آن اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بجوشد. بعد حرارت را خاموش و یک قاشق غذاخوری چای سبز به آن اضافه کنید. بعد به مدت 10 دقیقه روی حرارت غیرمستقیم بخار آب جوش بگذارید تا دم بکشد. چای سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های بسیار برای کاهش وزن فوق العاده است. مخلوط چای سبز با ریشه زنجبیل یک راه عالی برای ارتقای سلامت و رسیدن به تناسب اندام در زمانی کوتاه است.

خوردن زنجبیل و لیمو ترش

یک فنجان آب( 250 میلی لیتر ) را گرم کنید و قبل از این که به جوش آید، یک تکه ریشه زنجبیل به آن اضافه کنید. اجازه دهید آب روی حرارت کم به مدت چند دقیقه بجوشد و بعد از روی حرارت بردارید؛ وقتی کمی ولرم شد آب یک دوم لیمو ترش را به آن اضافه کنید. دمنوش را خوب هم بزنید و مقداری عسل (در صورت دلخواه) به آن اضافه کنید. ویتامین C و آنتی اکسیدان موجود در آب لیموترش اثربخشی زنجبیل را برای پاک سازی کبد و افزایش متابولیسم چربی بیشتر می کند. با استفاده از این چای علاوه بر سم زدایی و دفع مایعات اضافی بدن، به جنگ چربی های اضافی شکم تان خواهیدرفت.

خوردن زنجبیل

خوردن زنجبیل و گریپ فروت

آب چهار عدد گریپ فروت را بگیرید و آن را با یک قاشق چای خوری پودر زنجبیل و یک چهارم آب لیموترش (به دلخواه) مخلوط کنید. این نوشیدنی لاغرکننده را با معده خالی (قبل از مصرف این نوشیدنی ها با پزشک خود مشورت کنید) مصرف کنید. گریپ فروت یک میوه کم کالری است که تاثیر بسیاری در کاهش وزن دارد.

به امید فردایی روشن

منابع: زندگی سالم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه در “چگونه با خوردن زنجبیل سریع لاغر شویم؟

  1. با سلام مرسی از مطالب سایتتون خیلی مفید بود من از قرض زنوور استفاده میکنم و بر خلاف قرص های دیگه ناراحتی روده و معده پیدا نکردم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *