تاریخ انتشار بازی spider man

تاریخ انتشار بازی spider man

یکی از جدیدترین سری های بازی spider man  قرار است توسط استودیو اینسامیناک برای کنسول Ps4  منتشر شود. این بازی با توجه به صحبت های گفته شده قرار است که تمام ناکامی های سری بازی های اسپایدر من را جبران کند و طرفداران خود را مجذوب خود کند، در ادامه برخی از مشخصات بازی را با هم بررسی می کنیم. همچنین ما در مطالب قبل برخی دیگر از بازی ها مانند بازی the crew 2 را نیز که اخیرا منتشر شده است، بررسی کرده ایم که در صورت علاقه می توانید آن مطالب را نیز مطالعه کنید.

مشخصات بازی spider man

برکسی پوشیده نیست، که شخصیت اسپایدرمن، یکی از ابر قهرمانان شناخته شده است و با ساخت هر سری از فیلم این شخصیت، بزرگتر می شود. اما خب متاسفانه این شخصیت بزرگ هنوز در صنعت بازی حرفی برای گفتن نداشته است، هرچند، چند سری از بازی های اسپایدرمن ساخته شده است اما نتوانسته است رضایت طرفداران خودش را جلب کند. اما اینبار انگار همه چیز متفاوت است و استودیو اینسامیناک که عملکرد موفقی هم در ساخت بازی sunset overdrive ازخود نشان داده است، ساخت این بازی را بر عهده دارد .

تاریخ انتشار بازی spider man / ویکی ووک

داستان بازی spider man

یکی از مشخصاتی که این بازی را از سری های قبلی خود مجزا می کند داستان فوق العاده بازی است که پیتر پارکر را روایت می کند،البته مسئله که جذابیت بازی را دوچندان می کند این است که شما در کنار دنبال کردن پیتر پارکر ماسک بر صورت کنترل شخصیت اصلی پیتر پارکر را هم بر عهده خواهید داشت. شخصیتی که ابرقهرمان نیست و حتی گاهی از پس انجام دادن کارهای ساده خود نیز بر نمی‌آید و دوستانی دارد که می دانند او اسپایدر من هست و در ارتباط با آن‌ها مشکلاتی دارد.

تاریخ انتشار بازی spider man / ویکی ووک

البته یکی دیگر از شخصیت های که در این سری از بازی spider man پر رنگ شده است مری جین است که روند زندگی خود را دارد اما اسپایدرمن را نیز کنار خود دارد، در این سری از بازی انقدر این شخصیت درگیر داستان است که  بخش های از بازی باید کنترل این شخصیت را نیز داشته باشید. اینتیهار کارگردان بازی درباره‌ی این شخصیت می گوید:

” چیزی که بییشتر از همه مارو از وجود مری جین هیجان زده می‌کند این است که این کاراکتر و قوس داستانی او، فراتر از یک سری میان پرده است. او در برخی از بخش‌های بازی به یک کاراکتر قابل بازی تبدیل می شود و گیم‌پلی و ماموریت‌های منحصر به فرد خودش را دارد.”

جان پاکت، نویسنده ارشد بازی نیز درباره‌ی حضور شخصیت مری جین این چنین می گوید:

” مثل خیلی از ما، مری جین کار خودش را از صفر شروع کرده است و موفق شده است. او  باید مخارج زندگی خودش را با تلاش در بیاورد و از طرفی اسپایدرمن را هم همیشه کنار خودش دارد . آن ها عاشق هم هستند، اما اوضاع کمی پیچیده است و تو این بازی، هر دوی آنها، روی کارهای به خصوص خودشان تمرکز کردند.”

تاریخ انتشار بازی spider man / ویکی ووک

گیم پلی بازی spider man

در این سری از بازی spider man، ما با مرد عنکبوتی سروکار داریم که 8 سال است با این وضعیت زندگی کرده است و تازه کار نیست، این بدین معناست که او خیلی چیزها را یاد دارد. و شما از لحظه شروع بازی شاهد صحنه های اکشن و درگیری ها و اسپایدرمنی قدرتمند که توانایی هر کاری را دارد هستید.

تاریخ انتشار بازی spider man / ویکی ووک

اینتیهار در این باره می گوید:

“انواع و اقسام موقعیت‌ها در مبارزات پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید روی زمین به یک دشمن حمله کنید، یا دشمنی دیگر را به هوا پرتاب کنید و اون بالا با مشت و لگد به سراغش بروید و در همین حین به یکی دیگر تار پرتاب کنید، و وقتی کارتان با آن شخص رو هوا تمام شد، با پرتاب تار، به سرعت با جفت پا برید تو شکم یک دشمن و در نهایت با گجت‌های مختلف‌ و با تعامل با محیط کار را یکسره کنید. اساس مبارزات بازی، نبردهای تن به تن هستند، اما ما واقعا می‌خواستیم شما را به وجد بیاوریم و با قرار دادن قابلیت‌های آکروباتیک، گجت‌ها و تارها، حس واقعی مرد عنکبوتی رو برایتان به ارمغان بیاریم.”

خلاصه طبق گفته ها و تریلری که از بازی منتشر شده است انگار استودیو اینسامنیاک قرار است یک بازی پر هیجان و فوق العاده را منتشر کند. هرچند نمیتوانیم با قطعیت بگویم که این بازی می تواند همانند سری Batman Arkham از استودیو راک استدی یک شاهکار باشد اما چیزی که مشخص است قرار است در تاریخ شانزدهم شهریور روز 7 سپتامبر که بازی رسما منتشر می شود شاهد یک بازی پر هیجان از سری اسپایدرمن باشیم.

همانطور که گفتیم این بازی قرار است در تاریخ 7 سپتامبر ( 16 شهریور ) بصورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود. در ادامه شما می توانید مجموعه‌ای از عکس های این بازی را نیز مشاهده کنید:

نظر شما در رابطه با این بازی فوق العاده چیست؟ آیا این بازی با توجه به گیم پلی و تریلر آن می تواند خواسته طرفدارانش را برآورده کند؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: ZoomG | insomniac.games

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *