وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو

وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو / ویکی ووک

لوگو یا همان علامت تجاری، یکی از بخش های کاربردی برای هر محصول مجازی یا حقیقی است که طراحی آن یکی از مهمترین بخش های روند تولید و حیات یک محصول خواهد بود. باتوجه به گسترش سرویس های آنلاین این امکان به وجود آمده است تا از طریق وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو اقدام کرد.

لوگو بخش مهم از یک محصول است چرا که بیانگر اهداف، کیفیت، چشم انداز و قدرت یک محصول است. طراحان لوگو غالباً گرافیست ها هستد که باتوجه به بصری بودن موضوع توان مناسبی برای اجرا و ساخت لوگو دارند. در ادامه به معرفی وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو میپردازیم که با استفاده از آن شاید اگر کمی سلیقه داشته باشید و رنگ ها را بشناسید بتوانید خودتان طراح لوگوی محصول تان باشید.

معرفی وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو

عموماً وب سایت های طراحی لوگو با گرفتن نام، دسته کاری، رنگ و یا طرح، امکان طراحی لوگو و یا انتخاب از میان طرح هایی که به صورت تصادفی با توجه به داده های ورودی شما آماده شده است را فراهم میکنند.

وب سایت freelogodesign

 

وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو / ویکی ووک

 

در وب سایت freelogodesign شما قادر خواهید بود تا به صورت مرحله ای لوگوی خود را طراحی نمایید. میتوانید نام تجاری خود را وارد کرده، دسته شغلی را انتخاب و کار را شروع نمایید. سپس قادر خواهید بود که از نمونه های پیشنهادی انتخاب کرده و یا ابتداً به صورت کامل ترکیب رنگ، آیکن، شکل و متن را انتخاب نمایید. و در نهایت فایل مورد نظر خود را به رایگان البته در رزولوشن 200 پیکسل دریافت کنید.


چه بیماری‌هایی با نگاه کردن به دست قابل تشخیص هستند؟ / ویکی ووکچه بیماری‌هایی با نگاه کردن به دست قابل تشخیص هستند؟

گر دستخط پیوسته و زیبای شما به حروفی شکسته و کوچک تبدیل شده است، این می تواند نشانه اولیه ابتلا به بیماری …

 


وب سایت logojoy

 

وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو / ویکی ووک

 

اما اگر دنبال دریافت لوگو از لیست پیشنهادی هستید میتوانید به وب سایت logojoy مراجعه کنید. ابتدا نام موردنظر خود را وارد میکنید. سپس با انتخاب از لیست پیشنهادی و طی کردن مراحل مربوط، لیست پیشنهادی لوگوی شما با توجه به مواردی که پیشتر انتخاب کردید، روبروی شماست و با انتخاب هرکدام قادر خواهید بود آن را ادیت و نمایش آن را روی تی شرت و یا کارت ویزیت ببینید و در نهایت میتوانید لوگوی خود را خریداری نمایید.

وب سایت canva

 

وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو / ویکی ووک

 

اگر به این سایت رجوع کنید، ابتدا ورود به پنل کمی سخت و خسته کننده است اما رابط کاربری جذاب پنل طراحی و همینطور امکانات آن به این ماجرا می ارزد. در وب سایت canva قادر خواهید بود تا به راحتی و با یه رابط کاربری خوب و همچنین بانک قابل توجهی از طرح ها و asset ها لوگوی خود را طراحی کنید. و در نهایت به رایگان دانلود نمایید. استفاده از این سایت حتما برای شما جذاب خواهد بود چون بجز طراحی لوگو امکانات بسیار دیگری نیز دارد.

وب سایت های دیگری مانند graphicsprings و freelogoservices هم به عنوان وب سایت های کاربردی برای ساخت لوگو قابل ذکر هستند.

اگر دوست داشته باشید میتوانید از پست های وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس  و وب سایت های کاربردی برای انتخاب رنگ دیدن کنید.

موفق و پیروز باشید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *