تصویر سازی ذهنی چیست؟

تصویر سازی ذهنی چیست؟ / ویکی ووک

تجسم ذهنی یا تصویر سازی ذهنی، ابزاری قدرتمند در سلامت، رفاه، نشاط و موفقیت است. بسیاری از روانشناسان می گویند که اگر می خواهید موفق باشید و موفقیت بدست آورید تجسم ذهنی خلاق خود را فعال کنید و از فکر کردن به آینده‌ی زیبا لذت ببرید تا سریعتر به آن موفقیت برسید و علاوه بر آن سلامت تر نیز باشید، در این مطلب میخواهیم بیشتر با تصویر سازی ذهنی آشنا شویم.

تعریف تصویر سازی ذهنی

 

تصویر سازی ذهنی چیست؟ / ویکی ووک

 

همانطور که در ابتدا هم گفتیم، تصویر سازی ذهنی ابزاری قدرتمند در سلامت، رفاه، نشاط و موفقیت است. برای کسب سلامت مطلوب باید تجسم ذهنی را در تمام جنبه های زندگی بکار ببرید. شاید جالب بنظر بیاید که تجسم ذهنی خلاق وسیله ای ساده در کمک به غلبه بر سرطان است. برخی تحقیقات مهم بر روی تجسم ذهنی مثبت در درمان سرطان، نشان می دهد که زمانی که تصویر سازی مثبتی دارید دستگاه ایمنی قوی تری نیز خواهید داشت و این امر به درمان سرطان کمک می کند. خلاق باشید و از تجسم ذهنی خود لذت ببرید تا زودتر از آنچه فرک می کنید رویاهایتان را تحقق یافته ببینید. رویاپروری وسیله ای قدرت مند و الهام بخش در خوددرمانی و احساس رضایت است.


شاید دوست داشته باشید

روغن نارگیل روغن نارگیل و خواص آن

روغن نارگیل به دلیل تقویت آبرسانی و تأمین آنتی اکسیدان‌های مغذی برای پوست، از مواد…

 

 


ساده ترین راه تصویر سازی ذهنی

 

 

یکی از ساده ترین راه های تصویر سازی ذهنی و رسیدن به آمال ها، استفاده از عکس های مورد علاقه است که باعث شود شما را به شور بیاورد و به شما انرژی دهد. عکس هایی که نشان دهنده سرزندگی، سلامت و جوانی است را در کنار تختخواب، دفتر کار خود بگذارید. این تصاویر زیبا توان تغییر دهندگی دارند و تاثیری مثبت بر ذهن ناخودآگاه گذاشته و تغییرات مثبت مورد انتظارتان را بر آورده می کند. همچنین ما یک مقاله انگلیسی آینده خود را تجسم کن را در بخش زبان منتشر کرده ایم که به فارسی هم ترجمه شده است توصیه می کنم که آن مطلب را نیز مطالعه کنید.

شما چقدر از این روش استفاده می کنید؟ آیا تا به حال تصویر سازی ذهنی در رابطه با اهداف خود داشته اید؟ آیا تا به حال آینده خود را تصور کرده اید؟ امتحان کنید و نظر خود را در این باره از طریق کامنت برای ما ارسال کنید.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: درمان های سحر آمیز

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *