چگونه با افزایش سن هم تناسب اندام داشته باشیم؟

چگونه با افزایش سن هم تناسب اندام داشته باشیم؟ / ویکی ووک

با بالا رفتن سن بدن ضعیف تر می شود و بعبارتی دیگر بخواهیم این موضوع را توضیح دهیم این را می توانیم بگویم که انسان ها بعد از سی سالگی در هر دهه تقریبا 30 درصد از توده های عضلانی خود را از دست می دهند و همین امر باعث می شود که با بالارفتن سن ضعیف و ضعیف تر شوند از همین رو در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم که با چه فعالیت هایی می توانیم در سنین بالا هم تناسب اندام خود را حفظ کنیم و سلامت باشیم.

راه های حفظ تناسب اندام در سنین بالا

 

چگونه با افزایش سن هم تناسب اندام داشته باشیم؟ / ویکی ووک

 

اولین امر مهم در حفظ تناسب اندام رژیم غذایی مناسب و استفاده از مکمل‌های  مفید است و بالا رفتن سن بهتر است که بیشتر مواد غذایی گیاهی را مصرف کنید مخصوصا پروتئین های گیاهی را بیشتر بخورید، نتایجی نشان می دهد که مصرف طولانی مدت مکمل های اسید آمینه می تواند از کاهش توده عضلانی مرتبط با پیری پیشگیری کند.


شاید دوست داشته باشید

آیا زمان تعویض کلاچ خودرو است؟ / ویکی ووکآیا زمان تعویض کلاچ خودرو است؟

برای تست کلاچ‌ و این که آیا زمان تعویض آن فرارسیده است یا نه می توانید از یک تعمیرکار بخواهید این کار را برای شما انجام دهد . البته خودتان هم می توانید با…


انجام تمرین های قدرتی

یکی دیگر از فعالیت هایی که می تواند با افزایش سن بسیار مفید باشد تمرین های قدرتی است، اما اگر تمرین های که با کمک وزن بدن انجام می شود را در برنامه دارید تلاش کنید که تمرکز خود را بر استفاده از عضلات باسن، زانوها و شانه ها که در آیند از بروز مشکلات جسمی به شما کمک بسیاری می کند بذارید.

پیاده روی

یکی از ساده ترین و بهترین فعالیت هایی که می توانیم برای حفظ تناسب اندام خود انجام دهیم پیاده روی است.

علاوه بر تمرین هایی که باید به بدن خود بدهیم ما باید ذهن خود را نیز تمرین دهیم، که از لحاظ انحطاط روانی و افزایش قشر خاکستری فعال باشد، برای این امر می توانید فعالیت هایی را که شامل تمرکز و مهارت های ذهنی می شود، انجام دهیم.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سالم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *