مهمترین رویدادهای تاریخی 23 اسفند در جهان

مهمترین رویدادهای تاریخی 8 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 6 فروردین مهمترین رویدادهای تاریخی 5 فروردین در جهان رویدادهای تاریخی 4 فروردین رویدادهای تاریخی 3 فروردین مهمترین رویدادهای تاریخی 2 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 1 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 29 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 28 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 27 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 26 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 25 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 24 اسفند مهمترین رویدادهای تاریخی 23 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 22 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 21 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 20 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 19 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 18 اسفند در جهان رویدادهای تاریخی 17 اسفند مهمترین رویدادهای تاریخی 16 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 15 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 14 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 13 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 12 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 11 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 10 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 9 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 8 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 6 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 5 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 4 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 3 اسفند در جهان / ویکی ووک

هر روز که می‌گذرد اتفاق هایی را به همراه دارد، اتفاق هایی شیرین و تلخ که هرکدام بر سرنوشت کشوری و جهان تاثیرگذار بوده است. در این مطلب مهمترین رویدادهای تاریخی 23 اسفند مصادف با 14 مارس را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

مهمترین رویدادهای تاریخی 23 اسفند

سال ۱۷۴۱

جوزف دوم پادشان اتریش چشم از جهان فرو بست.

سال ۱۸۰۰

مصطفی رشید پاشا سیاستمدار عثمانی درگذشت.

سال ۱۸۷۹

آلبرت انیشتین، فیزیک‌دان آلمانی- آمریکایی متولد شد.

سال ۱۸۸۳

کارل مارکس، متفکر کبیر و نظریه پرداز انقلابی آلمانی و پدر مکتب مارکسیزم درگذشت.


شاید دوست داشته باشید

GTA VIتاریخ انتشار بازی GTA VI

یکی از مهم ‎ترین ویژگی‎ های راک ‎استار، عرضه دیر به دیر سری‎ های محبوب است. با دقتِ تمام بازی را طراحی می‎کند و می ‎سازد، مشکلات آن را بر طرف می‎کند و در نهایت (در بیشتر مواقع) بازیِ بدون مشکلی را روانه بازار می‎کند. با وجود این‎که سری GTA همیشه و همیشه از پرچمدارهای نسل خود بوده، (چه از لحاظ گرافیکی، چه گیم‎پلی و حتی داستان) اما یکی از اصلی‎ترین مشکلات این سری…


سال ۱۹۳۹

مجلس ختای، لیره ترک را به عنوان پول رسمی خود پذیرفت.

سال ۱۹۵۱

نیروهای بین المللی، شهر سئول پایتخت کره جنوبی را از کمونیستها بازپس گرفتند.

سال ۱۹۵۷

طرح تشکیل سازمان اطلاعات و امنیت ایران موسوم به ساواک در مجلس شورای ملی ایران تصویب شد.

سال ۱۹۶۴

شورای امنیت سازمان ملل متحد تصمیم به ارسال نیروهای صلحبان به جزیره قبرس گرفت.

سال ۱۹۷۲

آلکسی کاسیگین رئیس هیئت وزیران اتحاد جماهیر شوروی در رأس هیئتی برای شرکت در مراسم گشایش کارخانه ذوب آهن وارد تهران شد.

سال ۱۹۸۰

به هنگام فرود یک هواپیمای سی ۱۳۰آمریکایی در پایگاه هوای اینجیرلیک در ترکیه، این هواپیما سقوط کرد و ۱۸سرباز آمریکایی آن بدنبال این سانحه کشته شدند.

سال ۲۰۰۰

نعیم سلیمان اوغلو وزنه بردار ترک در یک ضرب، رکورد جهان را شکست.

در این مطلب سعی کردیم مهمترین رویدادهای تاریخی 23 اسفند را بررسی کنیم. اگر رویداد مهمی در این روز از قلم افتاده است، لطفا با کامنت و ذکر منبع ما را مطلع کنید تا مطلب را بروز کنیم.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *