تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر افزایش کاربران و فروش

تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن - ویکی ووک

امروزه فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی نقش پررنگی در زندگی فردی، اجتماعی، توسعه کسب و کارها و فروش محصولات و خدمات دارند، به طوری که تاثیر تبلیغات اینترنتی بر افزایش کاربران و فروش را دیگر نمیتوان بی اهمیت شمرد و نادیده گرفت.

متاسفانه هنوز بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها هستند که به تبلیغات در فضای مجازی اعتقادی ندارند و برای آن هیچ بودجه ای در نظر نگرفته و نمیگیرند!

اما باید به اینکه اشاره کرد که در سالهای اخیر، مخصوصا با ظهور پاندمی کرونا بسیاری از مشاغل دچار زیان ها و خسارت های زیادی شدند، برخی از آن ها تا مرز تعطیلی پیش رفته اند و برخی دیگر مشتریان وفادار خود را از دست داده اند.

تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر فروش - ویکی ووک

این در حالی است که اگر در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و به طور کلی کسب و کارهای اینترنتی ورود میکردند و به نقش تبلیغات و معرفی درست و با کیفیت خدمات و محصولات خود واقف بودند، چه بسا در کسب و کار خود رشد را هم تجربه میکردند.

پس پیشنهاد میکنیم اگر هنوز به فکر حضور کسب و کار خود در فضای مجازی نیستید، و یا برای کسب و کار خود برنامه تبلیغاتی ندارید، حتما دست به کار شوید و اقدام کنید.

چرا باید برای کسب و کارمان تبلیغات کنیم؟

تبلیغات بخش جدایی ناپذیر هر کسب و کار است.

باید حتما به این نکته توجه کرد که حتی اگر کسب و کار خوبی داریم نباید از تبلیغات غافل شویم، چون خوبی کسب و کار، میزان فروش و حتی تعداد مشتریان ما به هیچ وجه تضمین شده نیست.

زیرا در هر روز بسیاری از مشاغل هستند که وارد بازار کسب و کار میشوند و میتوانند رقبایی جدید و جدی برای ما باشند که با تبلیغات خوب و ارائه خدمات، مشتریان ما را به سوی خود جذب کنند.

تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن - ویکی ووک

به یاد داشته باشیم که همواره مشتریان نیازمند آشنایی با خدمات و محصولات ما هستند تا بتوانند انتخاب کنند و تبدیل به مشتری وفادار ما شوند.

پس هر کسب و کاری در هر سطحی که باشد، نیاز به تبلیغات دارد و با توجه به شرایط امروز جامعه، چه بهتر که این تبلیغات در فضای مجازی صورت بگیرد چرا که دارای مزایایی است که تبلیغات در فضای حقیقی ندارد، از جمله:

  • قابلیت اندازه گیری کردن و محاسبه عملکرد
  • راه اندازی و اجرای تبلیغات با بودجه های کم
  • مدل های متنوع و استفاده از رسانه های گوناگون محتوایی (متنی، صوتی، تصویری، ویدیویی)
  • امکان گزارش گیری و تحلیل کیفیت تبلیغات
  • ایجاد کمپین های مختلف برای کاربران هدف
  • مدل های مختلف و درگاه های گوناگون تبلیغات
  • و …

تبلیغات اینترنتی مناسب حساب شده - ویکی ووک

تبلیغات اینترنتی در وب سایت نیاز جو

یکی از مزایای مهم تبلیغات اینترنتی تنوع مدل و محل اجرای آن است.

سایت ها، اپلیکیشن ها، شبکه های مجازی، گروه های اینترنتی، پلتفرم های نمایش خانگی و… همه بسترهایی هستند که امکان تبلیغات اینترنتی را به ما میدهند.

اما هر کدام از آن ها بودجه و نیازمندی های خاص خود را دارند و برای همه مشاغل و کسب و کارها در هر اندازه ای مناسب نیستند.

تبلیغات اینترنتی در سایت نیازجو - ویکی ووک

یکی از سایت هایی که شما قادر هستید به رایگان در آن تبلیغات اینترنتی و آگهی های متنوع تبلیغاتی خود را منتشر کنید، وب سایت نیازجو ست که این شرایط را برای کاربران فراهم کرده تا حتی بدون بودجه خاصی در سایت به صورت رایگان تبلیغات کنند و کسب و کار و محصولات خود را به کاربران اینترنت معرفی نمایند.

تبلیغات در این سایت دارای مزایا و امکانات متفاوتی است از جمله:

  • ثبت آگهی تبلیغاتی نامحدود به صورت رایگان (یعنی هر چقدر که دلتون میخواد آگهی رایگان تبلیغاتی ثبت کنید)
  • درج لینک سایت یا شبکه های اجتماعی (بدون پرداخت وجه، لینک شبکه های اجتماعی و سایت خودتون رو میتونید در تبلیغات قرار بدید، که این یک ویژگی بسیار کاربردی است و بطور رایگان در اختیار شما قرار داده شده)
  • دائمی بودن آگهی ها ( آگهی ها در سایت نیاز جو محدودیت زمانی ندارن، یعنی تا شما نخواین از سایت حذف نمیشن! و این خیلی می‌تونه کمک کنه به دیده شدن بیشتر تبلیغات شما. هروقت خواستید میتونید آگهی رو حذف یا ویرایش کنید.)
  • ثبت بسیار آسان (شما تنها با یک شماره موبایل میتونید وارد سایت بشید،‌ نیازی به حفظ پسورد ندارید، هر بار که خواستید وارد میشید و یک کد براتون ارسال میشه و وارد پنل کاربری تون میشید و آگهی تبلیغاتی تون رو در سایت نیاز جو ثبت میکنید)

البته باید به این نکته هم اشاره کنم برای اونهایی که میخواین در بین آگهی های تبلیغاتی سایت بیشتر دیده بشن، پلن ویژه هم دارن که میتونید با یک بودجه خیلی مناسب ازش استفاده کنید.

امیدوارم حتما برای تبلیغات اینترنتی کسب و کارتون همین الان اقدام کنید و پیشنهاد میکنیم حتما از سایت نیازجو استفاده کنید.

ضمنا کاربران محترم ویکی ووک با استفاده از کد تخفیف wikiwook میتونن از خدمات سایت نیازجو با تخفیف ویژه بهره مند بشن. (ادرس سایت نیازجو: https://niazjo.ir)

این محتوا یک رپورتاژ آگهی است.

امیدوارم این معرفی برای تان کاربردی باشد و به رونق کسب و کار شما کمک کند.

 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *