آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام - ویکی ووک

میتوان گفت بعد از فیلترشدن تلگرام، اینستاگرام رونق بیشتری از قبل پیدا کرده است. بر این اساس فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام یک امر کاربردی است که در این مطلب به آموزش تصویری آن و تنظیمات مربوط به بخش کامنت اینستاگرام خواهیم پرداخت.

با توجه به گسترش استفاده کاربران از شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از مواردی که برای کاربران این شبکه اجتماعی مهم است، آگاهی از امکانات و تنظیماتی است که این برنامه در اختیار کاربران خود میگذارد.

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام یکی از پرکاربردترین تنظیمات در این برنامه میباشد.

متاسفانه یکی از مشکلات عمده کاربران در این شبکه اجتماعی کامنت های ناپسند و بی ربطی است که توسط سایر کاربران این شبکه در زیر پست ها منتشر میشود.

مدتی است که امکان بستن کامنت ها برای هر پست به صورت مجزا در اینستاگرام فعال شده است اما به دلیل ماهیت اجتماعی بودن این برنامه شاید خیلی کاربردی نباشد.

اینکه بتوانیم کامنت های ناپسند در اینستاگرام را به صورت کنترل شده فیلتر کنیم، بسیار کاربردی خواهد بود. که در ادامه آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام را خواهیم گفت.

آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام - ویکی ووک

چگونگی فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

برای رفتن به بخش تنظیمات مربوط به کامنت در اپلیکیشن اینستاگرام، ابتدا به صفحه پروفایل خود در این اپلیکیشن بروید. (تصویر اول) (برای آشنایی با مفهوم پروفایل میتوانید مطلب اصطلاحات رایج شبکه های اجتماعی را مطالعه کنید)

سپس صفحه را اسکرول کنید (به بالا بکشید) تا به بخش مربوط به تنظیمات کامنت در اینستاگرام به نام comment control برسید. (تصویر دوم)

گزینه comment control را انتخاب کنید و در صفحه بعد (پایین صفحه) جایی که عبارت manual Filter نوشته شده است، آن را فعال (روشن) کنید. (تصویر سوم)

سپس در کادری که در پایین گزینه مذکور ظاهر میشود، عبارات یا کلماتی که از نظر شما ناپسند هستند و دوست دارید درصورتی که کامنتی در پست های شما حاوی این عبارات و یا کلمات باشد، حذف گردد، را وارد نمایید. (تصویر چهارم)

دقت کنید که باید کلمات یا عباراتی را که از هم جدا هستند با ویرگول انگلیسی از یکدیگر جدا کنید.

پس از انجام این کار، از این پس هر کامنتی که حاوی واژگان و یا عباراتی باشد که شما در این کادر ذکر کرده اید در بخش کامنت های مربوط به پست های شما نمایش داده نخواهد شد.

در ادامه میتوانید این آموزش را به صورت تصویری (عکس ) مشاهده کنید.

 

در پست های آتی به آموزش سایر تنظیمات کامنت در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 

همچنین در صورت تمایل میتوانید پست های اصطلاحات رایج در اینستاگرام و اصطلاحات جدید اینستاگرام را مطالعه کنید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *