بررسی آئودی A7 مدل 2019

بررسی آئودی A7 مدل 2017 / ویکی ووک

اینگولشتات آلمان، جایی بود که، خودروساز پرطرفدار و آلمانی آئودی (Audi)، از نسل دوم آئودی A7 مدل 2019 جذاب و زیبا خود رونمایی کرد. خودرویی فست بک (برای معنی فست بک پست دسته بندی خودروها را مطالعه کنید) که نسبت به مدل اولیه خود که ساخت 2012 بود، با دقت و ظرافتی که طراحان بکار برده اند، بسیار پر تغییر و دوست داشتنی تر شده است. در بخش قبل جدی ترین رقیب این مدل آئودی، یعنی مرسدس بنز CLS 450 را بررسی کرده ایم و در ادامه این بخش به مشخصات فنی و ظاهری آئودی A7 جدید خواهیم پرداخت.

بررسی آئودی A7 مدل 2017 / ویکی ووک

مشخصات ظاهری آئودی A7

در نگاه اول، سدانی کوپه مانند را خواهید دید که نسبت به مدل قبلی آئودی A7 ، این سگمنت هیجان انگیز تر و جذاب تر است. شکل  و قالب مدل قبلی آئودی تقریبا حفظ شده ایت و دقت زیاد متوجه تغییرات جلوبندی، چراغ جلو و سپرها خواهید شد. اضافه شدن خطی رو کاپوت و همچنین کشیدگی نرم و ملایم آن تا انتهای اتومبیل و ایجاد شدن عقبی اسپرت، در کنار طراحی چراغ های LED کشیده و آهنگین و استفاده از تکنولوژی لیزر در چراغ های جلو، از تغییرات و جذابیت های ظاهری نسل دوم این مدل آئودی می باشند.

مشخصات فنی آئودی A7

آئودی A7 هم مانند مدل پیش تر معرفی شده ی این کمپانی آلمانی یعنی A8، مجهز به سیستم الکتریکی با باتری لیتیومی است که با گرفتن ترمز باتری آن شارژ می شود. علاوه بر این تکنولوژی، این مدل آئودی دارای مشخصات فنی زیر برای سیستم دیزلی خود می باشد:

  • پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ 6 سیلندر
  • توانایی تولید قدرتی معدل بر 340 اسب بخار و گشتاوری معادل 500 نیوتن متر
  • این قلب تپنده آئودی A7 با گیربکسی 7 سرعته و دو کلاچه، وظیفه ی انتقال قدرت را به چرخ ها برعهده گرفته است.
  • سرعت صفر تا صد را تنها در 5.3 ثانیه طی می کند و نهایت سرعت آن به 250 کیلومتر برساعت خواهد رسید.
  • استفاده از سیستم تعلیق با کنترل گر الکتریکی و سیستم تعلیق گازی و با قابلیت تنظیم دستی

بررسی آئودی A7 مدل 2017 / ویکی ووک


شاید دوست داشته باشید

تویسرکان کجاست؟ / ویکی ووکتویسرکان کجاست؟

تویسرکان سرزمینی میان دره های سرسبز و با صفا و چشمه های جوشان و هوایی دلپذیر واقع در …


 طراحی داخلی آئودی A7

همانطور که گفته شد آئودی A7، وجه مشترک زیادی با برادر بزرگ خود یعنی A8 دارد. یکی از همین نقاط تقریبا مشترک بخش کابینی این دو خودرو است. در آئودی A7 بمانند A8، نمایشگرهای 10 و 8.6 اینچی لمسی تعبیه شده که از طراحی های زیبای بکار رفته ی این کمپانی است. درکنار این شباهت ها، شرکت خودروساز آئودی تکنولوژی پارک خودکار را با استفاده از 5 سنسور رادار، 5 دوربین ، اسکنر لیزری و 12 سنسور اولتراسونیک در بیرون و داخل اتومبیل برای کمک به راننده در پارک کردن اتوماتیک خودرو تعبیه کرده است.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو


 

 

منابع: caranddriver

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *